To kolejny etap długofalowego projektu OSHEE x MATA, czyli OSH33, który jeszcze mocniej łączy świat muzyki, popkultury i napojów funkcjonalnych. Limitowaną edycję wyróżnia nie tylko unikalny design opakowań, ale także wykorzystanie wizerunku „Maty 2.0” – humanoidalnego robota stworzonego na podobieństwo rapera, który od miesięcy towarzyszy mu w działaniach artystycznych, a teraz pojawia się również na butelkach OSHEE.
„Kontynuując współpracę z Michałem Matą Matczakiem, konsekwentnie budujemy most między światem muzyki a marką OSHEE. Robot Maty, który pojawia się w spocie i na butelkach, to nie tylko motyw przewodni trasy, ale również symbol kreatywności i odwagi w tworzeniu. Nowa odsłona OSH33 jest czymś więcej niż produktem - to element historii, którą współtworzymy z artystą i jego społecznością. Chcemy, by nasze działania inspirowały do poszukiwania własnego języka i form wyrazu” - mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu OSHEE.
„Współpracę z OSHEE stawiamy za wzór partnerstwa między marką produktową a artystą. Ich otwartość i odwaga pozawala za każdym razem kreatywnie wpisać kolejne elementy z uniwersum Maty w produkty z portfolio i spowodować, że stają się czymś więcej niż co-brandownym napojem - są częścią naszej opowieści” – dodaje Rafał Grobel, management Maty.
Wyjątkowe smaki
Limitowana edycja OSHEE x MATA :) czyli OSH33, dostępna wyłącznie w sklepach Żabka, to dwa wyjątkowe warianty OSHEE Vitamin Water #MATA2040. Truskawka, liczi i cytryna tworzą śmiałe połączenie soczystej słodyczy z egzotyczną nutą i lekką cytrusową świeżością. Z kolei ananas to klasyka w nowoczesnej formie – czysty, orzeźwiający smak z tropikalnym akcentem, który przywołuje atmosferę wolności i ekspresji. Każdy z wariantów to mały teaser tego, co dopiero nadchodzi – zarówno na scenie, jak i poza nią.
Produkty nie zawierają syntetycznych barwników ani konserwantów, a ich naturalny charakter współgra z przesłaniem trasy #MATA2040 – świeżością, autentycznością i twórczym spojrzeniem na przyszłość. Napoje OSH33 x MATA są dostępne do kupienia wyłącznie z sklepach Żabka w dniach 8-22.10.2025r.
Smak przyszłości w futurystycznym spocie
Premierze napojów towarzyszy spot, w którym główną rolę odgrywa humanoidalny Mata 2.0. To wizualny manifest łączący świat muzyki, technologii i współczesnej ekspresji artystycznej. W obrazie przeplatają się postacie Maty i Robota – bez klasycznej narracji, za to z silnym rytmem, światłem, inscenizacją, które budują klimat nowoczesności i napięcia. Scenografia oraz estetyka ujęć nawiązują do futurystycznego charakteru trasy #MATA2040, tworząc spójną zapowiedź jego wizualnego świata.
Reżyserem i autorem zdjęć jest Nikodem Marek – odpowiedzialny również za oprawę wizualną trasy koncertowej #MATA2040. Z kolei produkcją zajął się Jakub Wójcik (Dom Produkcyjny LEMON). Dzięki temu film konsekwentnie rozwija uniwersum artysty i marki OSHEE, przekraczając granice klasycznego formatu reklamowego.

i