- Biedronka wprowadza nową edycję akcji lojalnościowej, prezentując "Gang Biedroniaków", który symbolizuje 30-letnią historię sieci.
- Wśród maskotek znalazły się zarówno produkty spożywcze, jak i elementy infrastruktury sklepowej, a także trzy wersje Sklepu Biedronka.
- Zasady zdobywania maskotek i książek pozostały podobne, ale obniżono próg uzyskania naklejki do 49 zł, a także wprowadzono nowość – Biedromanię dla dorosłych.
Największy gang w historii akcji
Do tegorocznej drużyny dołączyli m.in. Ogórki Oskarki, Jajka Januszki, Pizza Paola, Arbuz Artek, Burger Bogdan, Sushi Sara, Lodówka Lucynka, Kasa Kasia, Paragon Piotr czy Sklep Biedronka. Maskotki reprezentują nie tylko kategorie produktowe, ale także elementy infrastruktury sklepowej.
Szczególną atrakcją jest właśnie Sklep Biedronka, występujący w trzech wersjach – z lat 90., 2000 oraz współczesnej – symbolizując 30-letnią historię sieci.
– Gang to nie tylko maskotki, ale wspólne emocje, które jednoczą pokolenia naszych klientów. W jubileuszowej edycji chcemy, aby zarówno dzieci, jak i dorośli mogli poczuć się częścią tej wyjątkowej historii – podkreśla Aleksandra Surdyk-Kaptur, Starszy Manager ds. Lojalności Klientów i Innowacji Cyfrowych w Biedronce.
Jak zdobyć Biedroniaka i książkę?
Zasady pozostają podobne jak w poprzednich edycjach:
- 80 naklejek – maskotka za darmo,
- 40 naklejek + 24,99 zł – maskotka w niższej cenie,
- 49,99 zł – cena regularna za maskotkę bez naklejek.
W akcji tradycyjnie pojawią się też książki – tym razem dwa nowe tytuły. Można je zdobyć już za 20 naklejek lub kupić w cenie 14,99 zł.
Odbiór maskotek i książek potrwa od 25 sierpnia do 29 listopada 2025 r. lub do wyczerpania zapasów.
Naklejki łatwiej dostępne
Nowością jest obniżenie progu uprawniającego do odbioru 1 naklejki – teraz wystarczy zrobić zakupy za 49 zł. Dodatkowe naklejki można zdobyć m.in. za:
- płatność kartą Moja Biedronka lub aplikacją Biedronka,
- zakup warzyw i owoców,
- zakupy produktów z ofert specjalnych,
- rozwiązanie quizu w aplikacji.
W jednej transakcji można zdobyć nawet 80 naklejek. Klienci mogą je zbierać w wersji tradycyjnej lub w aplikacji.
Biedromania. Coś dla dorosłych
Po raz pierwszy akcja lojalnościowa została rozszerzona o specjalną ofertę dla dorosłych klientów. W ramach Biedromanii wirtualne naklejki można wymieniać na rabaty w sklepie internetowym Biedronka Home:
- 160 wirtualnych naklejek – nagroda Biedromanii za 1 zł,
- 320 wirtualnych naklejek – nagroda Premium z rabatem 500 zł na sprzęty AGD, zestawy garnków czy roboty sprzątające.
Opracował: Dawid Piątkowski, źródło: media.biedronka.pl