Pepsi ponownie łączy smak ze stylem
Ikoniczny styl lat 90. i cytrynowe orzeźwienie spotykają się w nowej odsłonie. Pepsi, marka od lat obecna w popkulturze i miejskim stylu, po raz kolejny udowadnia, że moda i smak mogą mówić tym samym językiem. Tym razem inspiracją stała się estetyka tamtej dekady, pełna luzu, odwagi i autentyczności, która dziś wraca z nową energią. W ramach kampanii „To takie proste” Pepsi zaprasza do odkrywania tego, co świeże, prawdziwe i (nie)oczywiste. Na nowo przywołuje sentymenty, sięgając po klasykę - kultowy smak Pepsi Twist i Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny, i łączy je z nowoczesnym podejściem do stylu życia, w którym doświadczenie liczy się tak samo jak forma.
Współpraca z twistem: Pepsi x Lenar
Już 13 maja marka Pepsi zaprezentuje limitowany drop stworzony we współpracy z Ryszardem Lenarem. Inspirowana estetyką lat 90., kolekcja łączy kultowe fasony z nowoczesnym podejściem i cytrynowym brandingiem, nawiązującym do klasycznego smaku Pepsi Twist. To propozycja dla tych, którzy cenią zarówno nostalgię, jak i współczesny styl uliczny.
Tegoroczna współpraca z Ryszardem Lenarem to kolejny drop w ramach naszych modowych działań. W ubiegłym roku zrealizowaliśmy dwie kolekcje, z grupą Dre$$code i FOXXem, które spotkały się z ogromnym zainteresowaniem. Wiedzieliśmy, że musimy kontynuować ten kierunek. Tym razem, w duchu kampanii “To takie proste”, postawiliśmy na coś, co jest jednocześnie proste, kultowe i pełne sentymentu – tak jak Pepsi Twist. Lenary to spodnie, które w latach 90. chciał mieć każdy. Nasza współpraca z Ryszardem to nie tylko ukłon w stronę przeszłości, ale też świeże spojrzenie na styl, który nigdy nie przestał inspirować – mówi Justyna Bik, Junior Brand Manager Pepsi Zero Cukru.

i
Moda, która wychowała pokolenie, dziś w nowej odsłonie
Dla tych, którzy dorastali w latach 90., nazwisko Ryszarda Lenara nie jest obce. Pionier polskiego streetwearu w 1993 roku wprowadził na rynek legendarne „lenary”. Szerokie spodnie z obniżonym krokiem oraz ogromnymi kieszeniami, inspirowane amerykańską sceną hip-hopową i kulturą skaterską. Stały się one symbolem wolności, autentyczności i miejskiego buntu. Nosili je skejci, rolkarze, hiphopowcy czy też młodzi ludzie, którzy chcieli poczuć się częścią kolorowej fali ulicznej kultury. Po trzech dekadach postanowił powrócić na rynek i za namową swoich dzieci reaktywował kultową markę. Działa w branży odzieżowej, a jego nazwisko wciąż budzi sentyment oraz szacunek. Dziś odkrywa go nowe pokolenie. Generacja Z, zafascynowana estetyką lat 90., chętnie sięga po styl, który dla ich starszych braci i sióstr był manifestem wolności. Moda tamtej dekady wraca do łask, ale w nowym, świeżym wydaniu.
Moda zawsze była dla mnie czymś więcej niż tylko ubraniem, to język emocji, tożsamości, a czasem i buntu. Kiedy w latach 90. zacząłem tworzyć lenary, początkowo dla znajomych, chciałem dać ludziom coś, w czym będą mogli się wyrazić i poczuć pewnie. Oglądaliśmy mnóstwo filmów i teledysków z Ameryki. Zachód inspirował, dawał poczucie przynależności, potrzebę stworzenia własnego stylu. Dziś, po tylu latach, mam okazję opowiedzieć tę historię na nowo, w innym świecie, ale z tym samym sercem. Bo ludzie wciąż chcą być sobą i znaleźć swój sposób, by się wyróżniać, niezależnie od wieku – dodaje Ryszard Lenar.
Pepsi x Lenar - co w dropie?
W skład kolekcji wchodzą trzy produkty:
- 13 maja - LENAR x Pepsi ZONE (spodnie długie),
- 20 maja - LENAR x Pepsi T-shirt,
- 27 maja - LENAR x Pepsi Plus (spodenki).
Każdy element będzie dostępny w limitowanej liczbie 100 szt. i za symboliczną cenę 1 zł.
Zasady działania dropu:
- Wchodzisz na stronę dropu na platformie JOY (https://www.joy-pepsico.eu/pl-pl/) przed godz. 18 danego dnia dropu.
- Logujesz się na platformie Joy, jeśli posiadasz konto lub rejestrujesz się, aby je założyć.
- Przechodzisz na podstronę promocji Pepsi Drop.
- W dniu dropu, o godz. 18.00 pojawia się przycisk “Weź udział” - klikasz, aby zakupić drop.
- Potwierdzasz regulamin.
- Jeżeli zakwalifikowałeś się do zakupu dropu, to pojawi się dedykowany dla Ciebie link do zakupu produktu. Pamiętaj, aby płatności dokonać w ciągu 24h, po tym czasie link przestaje być aktywny.
- Klikasz w niego lub go kopiujesz i wklejasz do przeglądarki, a link przenosi Cię do formularza zamówienia.
- Uzupełniasz go potrzebnymi danym (imię, nazwisko, adres dostawy oraz preferowany rozmiar ubrania (wyjątek - koszulka, która dostępna jest tylko w jednym rozmiarze).
- Przechodzisz do płatności, której dokonujesz za pomocą bramki Autopay.
- Czekasz na maila z potwierdzeniem zamówienia (powinieneś otrzymać go w ciągu 48h).
- Już przygotowujemy dla Ciebie zakupiony drop, abyś mógł się nim cieszyć!
Wszystkie informacje o tegorocznym dropie znaleźć można na platformie JOY: https://www.joy-pepsico.eu/pl-pl/ oraz na kanałach social media Pepsi.
Limitowany drop z udziałem Ryszarda Lenara to coś więcej niż współpraca, to spotkanie dwóch światów, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się odległe, a w rzeczywistości łączy je autentyczność, wyrazisty charakter i unikalny styl.