Lenar

i

Autor: Materiały prasowe

MODA

Pokazał Polakom jak nosić jeansy. Ikona lat 90. powraca w limitowanej kolekcji!

2025-05-22 15:31

Moda uliczna spotyka smak młodości, wolności i orzeźwienia. Marka Pepsi łączy siły z Ryszardem Lenarem, legendą polskiej sceny streetwearowej i twórcą kultowych „lenarów” w zupełnie nowym projekcie. Efektem tej wyjątkowej współpracy będzie limitowana kolekcja, która przenosi ducha lat 90. w dzisiejsze realia, łącząc oldschoolowy charakter z nowoczesnym cytrynowym twistem. Szerokie jeansy, t-shirty i spodenki - premiera limitowanego dropu Pepsi już niebawem.

Pepsi ponownie łączy smak ze stylem

Ikoniczny styl lat 90. i cytrynowe orzeźwienie spotykają się w nowej odsłonie. Pepsi, marka od lat obecna w popkulturze i miejskim stylu, po raz kolejny udowadnia, że moda i smak mogą mówić tym samym językiem. Tym razem inspiracją stała się estetyka tamtej dekady, pełna luzu, odwagi i autentyczności, która dziś wraca z nową energią. W ramach kampanii „To takie proste” Pepsi zaprasza do odkrywania tego, co świeże, prawdziwe i (nie)oczywiste. Na nowo przywołuje sentymenty, sięgając po klasykę - kultowy smak Pepsi Twist i Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny, i łączy je z nowoczesnym podejściem do stylu życia, w którym doświadczenie liczy się tak samo jak forma.

Współpraca z twistem: Pepsi x Lenar

Już 13 maja marka Pepsi zaprezentuje limitowany drop stworzony we współpracy z Ryszardem Lenarem. Inspirowana estetyką lat 90., kolekcja łączy kultowe fasony z nowoczesnym podejściem i cytrynowym brandingiem, nawiązującym do klasycznego smaku Pepsi Twist. To propozycja dla tych, którzy cenią zarówno nostalgię, jak i współczesny styl uliczny.

Tegoroczna współpraca z Ryszardem Lenarem to kolejny drop w ramach naszych modowych działań. W ubiegłym roku zrealizowaliśmy dwie kolekcje, z grupą Dre$$code i FOXXem, które spotkały się z ogromnym zainteresowaniem. Wiedzieliśmy, że musimy kontynuować ten kierunek. Tym razem, w duchu kampanii “To takie proste”, postawiliśmy na coś, co jest jednocześnie proste, kultowe i pełne sentymentu – tak jak Pepsi Twist. Lenary to spodnie, które w latach 90. chciał mieć każdy. Nasza współpraca z Ryszardem to nie tylko ukłon w stronę przeszłości, ale też świeże spojrzenie na styl, który nigdy nie przestał inspirować  – mówi Justyna Bik, Junior Brand Manager Pepsi Zero Cukru.

Pepsi Lenar

i

Autor: Materiały prasowe

Moda, która wychowała pokolenie, dziś w nowej odsłonie

Dla tych, którzy dorastali w latach 90., nazwisko Ryszarda Lenara nie jest obce. Pionier polskiego streetwearu w 1993 roku wprowadził na rynek legendarne „lenary”. Szerokie spodnie z obniżonym krokiem oraz ogromnymi kieszeniami, inspirowane amerykańską sceną hip-hopową i kulturą skaterską. Stały się one symbolem wolności, autentyczności i miejskiego buntu. Nosili je skejci, rolkarze, hiphopowcy czy też młodzi ludzie, którzy chcieli poczuć się częścią kolorowej fali ulicznej kultury. Po trzech dekadach postanowił powrócić na rynek i za namową swoich dzieci reaktywował kultową markę. Działa w branży odzieżowej, a jego nazwisko wciąż budzi sentyment oraz szacunek. Dziś odkrywa go nowe pokolenie. Generacja Z, zafascynowana estetyką lat 90., chętnie sięga po styl, który dla ich starszych braci i sióstr był manifestem wolności. Moda tamtej dekady wraca do łask, ale w nowym, świeżym wydaniu. 

Moda zawsze była dla mnie czymś więcej niż tylko ubraniem, to język emocji, tożsamości, a czasem i buntu. Kiedy w latach 90. zacząłem tworzyć lenary, początkowo dla znajomych, chciałem dać ludziom coś, w czym będą mogli się wyrazić i poczuć pewnie. Oglądaliśmy mnóstwo filmów i teledysków z Ameryki. Zachód inspirował, dawał poczucie przynależności, potrzebę stworzenia własnego stylu. Dziś, po tylu latach, mam okazję opowiedzieć tę historię na nowo, w innym świecie, ale z tym samym sercem. Bo ludzie wciąż chcą być sobą i znaleźć swój sposób, by się wyróżniać, niezależnie od wieku  – dodaje Ryszard Lenar. 

Pepsi x Lenar - co w dropie?

W skład kolekcji wchodzą trzy produkty:

  • 13 maja - LENAR x Pepsi ZONE (spodnie długie), 
  • 20 maja - LENAR x Pepsi T-shirt, 
  • 27 maja - LENAR x Pepsi Plus (spodenki).

Każdy element będzie dostępny w limitowanej liczbie 100 szt. i za symboliczną cenę 1 zł.

Zasady działania dropu:

  1. Wchodzisz na stronę dropu na platformie JOY (https://www.joy-pepsico.eu/pl-pl/) przed godz. 18 danego dnia dropu.
  2. Logujesz się na platformie Joy, jeśli posiadasz konto lub rejestrujesz się, aby je założyć.
  3. Przechodzisz na podstronę promocji Pepsi Drop.
  4. W dniu dropu, o godz. 18.00 pojawia się przycisk “Weź udział” - klikasz, aby zakupić drop.
  5. Potwierdzasz regulamin.
  6. Jeżeli zakwalifikowałeś się do zakupu dropu, to pojawi się dedykowany dla Ciebie link do zakupu produktu. Pamiętaj, aby płatności dokonać w ciągu 24h, po tym czasie link przestaje być aktywny.
  7. Klikasz w niego lub go kopiujesz i wklejasz do przeglądarki, a link przenosi Cię do formularza zamówienia.
  8. Uzupełniasz go potrzebnymi danym (imię, nazwisko, adres dostawy oraz preferowany rozmiar ubrania (wyjątek - koszulka, która dostępna jest tylko w jednym rozmiarze).
  9. Przechodzisz do płatności, której dokonujesz za pomocą bramki Autopay.
  10. Czekasz na maila z potwierdzeniem zamówienia (powinieneś otrzymać go w ciągu 48h).
  11. Już przygotowujemy dla Ciebie zakupiony drop, abyś mógł się nim cieszyć!

Wszystkie informacje o tegorocznym dropie znaleźć można na platformie JOY: https://www.joy-pepsico.eu/pl-pl/ oraz na kanałach social media Pepsi.

Limitowany drop z udziałem Ryszarda Lenara to coś więcej niż współpraca, to spotkanie dwóch światów, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się odległe, a w rzeczywistości łączy je autentyczność, wyrazisty charakter i unikalny styl.