15 października, we wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce, ponownie zagościła pozycja, która zdążyła skraść już serca wielu gości. Mowa oczywiście o Piernikowej Latte. W jaki sposób można opisać jej smak? To zestawienie esencjonalnego espresso, aksamitnego mleka i mnóstwa głębokiej, korzennej słodyczy. Sezon na piernikową przyjemność w Maku oficjalnie, rozpoczęty!
By dodać jeszcze więcej ciepła w okresie jesiennym, w ofercie pojawiła się również Herbata Zimowa z Jabłkami, czyli pełna aromatu herbata earl grey ze słodkim, korzennym syropem Spiced Red Berries oraz cząstkami jabłek. Na fanów owocowych smaków czeka także chrupiące ciastko sezonowe z gorącym śliwkowo-cynamonowym nadzieniem.
Za strategię oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7 Communication.

i