Wersow, Robert Lewandowski

i

Autor: screen z YouTube/WERSOW, ANDY BUCHANAN/AFP/East News

Wersow tuż za Robertem Lewandowskim. Takiego wyróżnienia nikt się nie spodziewał!

2022-04-06 9:00

Takiego rozwoju akcji chyba nikt się nie spodziewał! Najpopularniejsza youtuberka w Polsce triumfuje tuż za najpopularniejszym piłkarzem Robertem Lewandowskim. Za nią jest jej narzeczony Friz, natomiast na czwarte miejsce wskoczyła żona napastnika Bayern Monachium - Anna Lewandowska. To wyróżnienie robi wrażenie! Sprawdźcie szczegóły.

Kto by pomyślał, że najpopularniejsza youtuberka w naszym kraju, zostanie wyróżniona tuż przy światowej sławy piłkarzu Robercie Lewandowskim. Mowa o Wersow, która od lat jest idolką dzieci i młodzieży, a także należy do Ekipy, czyli projektu stworzonego w 2018 roku przez jej narzeczonego Friza. On również został doceniony i okazuje się, że wyprzedził ukochaną napastnika Bayern Monachium - Annę Lewandowską. O co chodzi? To oczywiście żadna tajemnica! Małżeństwo Lewandowskich oraz youtuberzy z Ekipy, tworzą czołówkę zestawienia najpopularniejszych influencerów w naszym kraju. Piłkarz wyprzedził wszystkich i znalazł się na pierwszym miejscu z wynikiem popularności 157 680 592. Tuż za nim jest Wersow, jednak zasięgi youtuberki mimo wszystko są słabsze przy znanym na całym świecie Robercie Lewandowskim. Idolka dzieci i młodzieży zapisała się w rankingu popularności z wynikiem 59 814 502.

ZOBACZ TAKŻE: Donuty Ekipy wywołały ogromne zamieszanie! Internauci nie są dumni z ich nowego pomysłu

Wersow kiedyś i dziś

Najpopularniejsi influencerzy w Polsce

Oprócz Roberta Lewandowskiego i Wersow, w rankingu stworzonym przez See Bloggers wraz z Influ Tool, królują jeszcze ich bliscy. Na trzecim miejscu znalazł się narzeczony youtuberki - Friz z wynikiem 38 267 042, natomiast czwarte miejsce należy do Anny Lewandowskiej (34 627 885). W zestawieniu widnieją także inne popularne nazwiska i są to między innymi: Martyna Wojciechowska, Natsu, Tromba, Monika Kociołek, Julia Kostera, czy też Marcin Dubiel.

ZOBACZ TAKŻE: Chcesz pracować dla Lewandowskiej? Proponuje wysokie stanowisko ale i wysokie wymagania

W przeprowadzonym badaniu przez Influool pod uwagę zostały wzięte czynniki takie jak: popularność względem polubień, udostępnień oraz komentarzy, a także suma obserwujących ich konta. Oprócz tego wyliczone zostało zaangażowanie odbiorców pod danymi wpisami. Spodziewaliście się takiego wyniku?