Mikołajkowy Blok Reklamowy 2021 - ile zebrano? Wynik charytatywnej akcji Polsatu

2021-12-09 9:31 Adrian Rybak
Święty Mikołaj
Autor: Andrea Piacquadio (Pexels)

Mikołajkowy Blok Reklamowy to już polska tradycja mikołajkowa. Co roku Telewizja Polsat przekazuje część czasu antenowego, z którego dochód zostaje przeznaczony na cele charytatywne. W 2021 roku był to już 18. Mikołajkowy Blok Reklamowy. Ile pieniędzy udało się zebrać? To pytanie zadają sobie widzowie.

Mikołajkowy Blok Reklamowy 2021 - ile zebrano? Wynik charytatywnej akcji Polsatu. Co roku mnóstwo Polaków zasiada przed telewizorami, aby wesprzeć chore dzieci. Po raz 18. Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blog Reklamowy, czyli specjalna przerwa na reklamy, z których dochód zostanie przekazany dla potrzebujących najmłodszych. Im więcej widzów pojawi się przed ekranami telewizorów o konkretnej godzinie, tym więcej pieniędzy zostanie zgromadzonych. Wydarzenie organizowane jest we współpracy z Fundacją Polsat. Wszyscy zastanawiają się, ile pieniędzy udało się zebrać w tym roku. Do tej pory przez wszystkie lata zebrano ponad 22 miliony złotych. Jak było tym razem?

Mikołajkowy Blok Reklamowy 2021 - o której godzinie oglądać w Polsacie?

Piosenki świąteczne 2021 - najlepsze propozycje, które umilą czas

Mikołajkowy Blok Reklamowy 2021 - ile zebrano?

Wynik tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego jest już znany. Zależał on od wyników oglądalności Polsatu w czasie emisji tego programu. Oficjalna informacja o zebranej kwocie została już podana. Przed ekranami zasiadło 5,5 miliona widzów, co oznacza, że zebrano 1,6 mln złotych.

Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
NAJNOWSZE