M.A.S.H

i

Autor: 1969 Twentieth Century Fox Film Corporation M.A.S.H - premiera serialu w Zoom TV

"M.A.S.H" na antenie Zoom TV! Kiedy i o której oglądać kultowy serial?

2022-11-11 16:36

„M.A.S.H” to kultowy amerykański serial, w którym humor jest ostry jak brzytwa, a krytyka wojny ponadczasowa. Perypetie chirurgów ze szpitala polowego nr 4077 w Korei widzowie będą mogli śledzić już wkrótce na antenie kanału Zoom TV. Kiedy odbędzie się premiera? Mamy informacje o emisji odcinków produkcji.

Serial „M.A.S.H” to telewizyjny remake nagrodzonej Oscarem i Złotą Palmą komedii Roberta Altmana, który okazał się dziełem równie wybitnym co kinowy pierwowzór. Akcja koncentruje się wokół poczynań dwóch chirurgów - Benjamina Franklina Pierce’a, zwanego Sokole Oko (Alan Alda), i Johna McIntyre’a, pseudonim Trapper (Wayne Rogers). Lekarze, choć świetni w swoim fachu, każdą możliwą chwilę wykorzystują na rozładowanie stresu poprzez robienie innym dowcipów, popijanie alkoholu, grę w golfa i uganianie się za pielęgniarkami. Operowanie i opatrywanie rannych schodzi na dalszy plan. Z tego powodu mają nieustanne zatargi ze swoimi przełożonymi, szczególnie z obsesyjnym maniakiem dyscypliny wojskowej, doktorem Frankiem Burnsem (Larry Linville) i zasadniczą pielęgniarką Margaret Houlihan (Loretta Swit). Ich konflikt jest pretekstem do wielu humorystycznych dialogów i zabawnych scen.

ZOBACZ TAKŻE: Polskie seriale na światowym poziomie. Co trzeba obejrzeć?

Serial oprócz dostarczania widzom humoru i rozrywki zmusza do refleksji i do zadawania ważnych pytań dotyczących nie tylko wojny. Mimo, że akcja rozgrywa się podczas starć w Korei, wyraźnie widoczne są aluzje do wojnyw Wietnamie.

Polskie seriale popularne za granicą | To Się Kręci #6

„M.A.S.H” - kiedy oglądać w Zoom TV?

„M.A.S.H” już od poniedziałku, 28 listopada od godz. 17:25 w Zoom TV (emisja od poniedziałku do piątku, po dwa odcinki).

„M.A.S.H” - osiągnięcia serialu

„M.A.S.H” zdobył osiem Złotych Globów i 37 innych nagród spośród 133 nominacji. Podobno ostatni, finałowy odcinek w 1983 roku obejrzało 106 milionów telewidzów. Reklamy w trakcie emisji były droższe niż te podczas finału rozgrywek ukochanego przez Amerykanów footballu amerykańskiego, czyli Super Bowl.