"M.A.S.H" na antenie Zoom TV! Kiedy i o której oglądać kultowy serial?

2022-11-11 16:36 Adrian Rybak
M.A.S.H
Autor: 1969 Twentieth Century Fox Film Corporation M.A.S.H - premiera serialu w Zoom TV

„M.A.S.H” to kultowy amerykański serial, w którym humor jest ostry jak brzytwa, a krytyka wojny ponadczasowa. Perypetie chirurgów ze szpitala polowego nr 4077 w Korei widzowie będą mogli śledzić już wkrótce na antenie kanału Zoom TV. Kiedy odbędzie się premiera? Mamy informacje o emisji odcinków produkcji.

Serial „M.A.S.H” to telewizyjny remake nagrodzonej Oscarem i Złotą Palmą komedii Roberta Altmana, który okazał się dziełem równie wybitnym co kinowy pierwowzór. Akcja koncentruje się wokół poczynań dwóch chirurgów - Benjamina Franklina Pierce’a, zwanego Sokole Oko (Alan Alda), i Johna McIntyre’a, pseudonim Trapper (Wayne Rogers). Lekarze, choć świetni w swoim fachu, każdą możliwą chwilę wykorzystują na rozładowanie stresu poprzez robienie innym dowcipów, popijanie alkoholu, grę w golfa i uganianie się za pielęgniarkami. Operowanie i opatrywanie rannych schodzi na dalszy plan. Z tego powodu mają nieustanne zatargi ze swoimi przełożonymi, szczególnie z obsesyjnym maniakiem dyscypliny wojskowej, doktorem Frankiem Burnsem (Larry Linville) i zasadniczą pielęgniarką Margaret Houlihan (Loretta Swit). Ich konflikt jest pretekstem do wielu humorystycznych dialogów i zabawnych scen.

ZOBACZ TAKŻE: Polskie seriale na światowym poziomie. Co trzeba obejrzeć?

Serial oprócz dostarczania widzom humoru i rozrywki zmusza do refleksji i do zadawania ważnych pytań dotyczących nie tylko wojny. Mimo, że akcja rozgrywa się podczas starć w Korei, wyraźnie widoczne są aluzje do wojnyw Wietnamie.

Polskie seriale popularne za granicą | To Się Kręci #6

„M.A.S.H” - kiedy oglądać w Zoom TV?

„M.A.S.H” już od poniedziałku, 28 listopada od godz. 17:25 w Zoom TV (emisja od poniedziałku do piątku, po dwa odcinki).

„M.A.S.H” - osiągnięcia serialu

„M.A.S.H” zdobył osiem Złotych Globów i 37 innych nagród spośród 133 nominacji. Podobno ostatni, finałowy odcinek w 1983 roku obejrzało 106 milionów telewidzów. Reklamy w trakcie emisji były droższe niż te podczas finału rozgrywek ukochanego przez Amerykanów footballu amerykańskiego, czyli Super Bowl.

Nasi Partnerzy polecają
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
NAJNOWSZE