Znana sieć sklepów wprowadza TARCZĘ ANTYINFLACYJNĄ! Jakie są zasady?

2022-04-13 11:27
sklep
Autor: Pixaby

Znana sieć sklepów wprowadza własną Tarczę Antyinflacyjną. Wszystko po to, aby klienci mieli pewność, że ceny poszczególnych artykułów nie wzrosną do końca czerwca. Akcja ta jest bardzo zbliżona do tej, którą przedstawia rząd w swoich propozycjach. Jak będzie się sprawdzać w praktyce? Jakie są jej dokładne zasady?

- Mamy sposób na inflację! To „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna” - czytamy w komunikacie na Facebooku znanej sieci sklepów. 

Akcja „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna” obejmuje ponad 150 produktów, dla których ceny regularne powinny być najniższe w Polsce i nie wzrosną do końca czerwca. Obowiązuje od 12 kwietnia 2022 r. do 30 czerwca 2022 r. włącznie. Gwarancja braku wzrostu ceny nie dotyczy jedynie produktów z kategorii ultra fresh: owoców, warzyw, świeżych ryb, świeżego mięsa, z uwagi na fakt, iż powyższe produkty należą do kategorii szybko rotującej, o bardzo krótkiej przydatności do spożycia, łatwo psujące się, cechujące się dużą dynamiką zmienności cen, co w konsekwencji rzutuje na nieprzewidywalność i zmienność ich cen.

Jak informuje sieć dyskontów, produkty objęte "Tarczą Antyinflacyjną Biedronki", które znalazły się na liście najchętniej kupowanych artykułów, wyróżnione zostaną specjalną etykietą cenową.

Pełną listę produktów objętych akcją można znaleźć również TUTAJ.

Jeśli na liście 150 najczęściej kupowanych produktów znajdzie się produkt w niższej cenie regularnej w innym sklepie, Biedronka zwróci różnicę.

Tarcza Antyinflacyjna Biedronki nawiązuje do rządowej tarczy antyinflacyjnej. W jej skład weszły m.in. obniżka podatków i akcyzy na paliwa, gaz, energię elektryczną. Zmniejszyły się również stawki, którymi objęte zostały podstawowe produkty żywnościowe.

Jak informował Business Insider Polska, w marcu codzienne zakupy były droższe o ponad 15 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2021 r. – wynika z raportu "Indeks cen w sklepach detalicznych". W górę poszły wszystkie analizowane kategorie produktów. O prawie 54 proc. podrożały art. tłuszczowe. Na drugim miejscu znalazły się produkty sypkie.

Masz dla nas ciekawy temat lub jesteś świadkiem wyjątkowego zdarzenia? Napisz do nas na adres online@grupazpr.pl!

Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Najnowsze