IKEA nie obsługuje klientów bez maseczek. Sieć sklepów wydała oficjalne oświadczenie

i

Autor: pexels.com IKEA nie obsługuje klientów bez maseczek. Sieć sklepów wydała oficjalne oświadczenie

Bez maseczki zakupów nie zrobisz! IKEA uprzedza klientów w stanowczym komunikacie

2021-03-04 8:56

Chcesz zrobić zakupy w IKEI, ale nie masz ze sobą maseczki? Nic z tego! Popularna sieć sklepów opublikowała oficjalny komunikat, w którym informuje swoich klientów o obowiązku zakrywania ust i nosa za pomocą maseczki na terenie sklepu. Osoby, które zlekceważą ten obowiązek, nie będą obsługiwani. Szczegóły w artykule poniżej.

Od 27 lutego w całej Polsce obowiązuje zakrywanie ust i nosa wyłącznie przy użyciu maseczki. Nie można już stosować szalików, kominów, chust, bandan i przyłbic. Odnosząc się do wprowadzonych obostrzeń, sieć sklepów IKEA opublikowała oficjalny komunikat, w którym informuje o obowiązku zakrywania ust i nosa za pomocą maseczki na terenie sklepu. W przeciwnym razie klient nie zostanie obsłużony. - Obowiązek zakrywania ust i nosa wynika z Ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (stosownie do jej zmiany dokonanej 28 października 2020 r.) oraz wydanego na jej podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii. IKEA działa zawsze zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Wobec powyższego pracownik IKEA odmówi sprzedaży osobie, która nie stosuje się do ww. obowiązku. Działanie takie wynika z obowiązującego prawa, ale także podkreśla szacunek wobec zasad współżycia społecznego oraz odpowiedzialność za Klientów i pracowników IKEA - czytamy na stronie sieciówki.

IKEA podkreśla, że jest to podyktowane troską o bezpieczeństwo i komfort klientów. - Pragniemy podkreślić, że dbałość o zdrowie nas wszystkich jest najwyższym priorytetem. Dlatego uważamy, że każdy z naszych Klientów powinien czuć się bezpiecznie na terenie naszych sklepów i mieć możliwość zrobienia zakupów bez narażania zdrowia i życia. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby nasze miejsca spotkań z Klientami spełniały wymogi określone przez polskie służby sanitarne, ale także światowe standardy IKEA. W naszych sklepach zapewniamy środki dezynfekcji, stosujemy limity liczby klientów na m2, jak również zachęcamy do zachowania bezpiecznego dystansu społecznego w trakcie zakupów - tłumaczy IKEA.

Osoby, które wolą unikać zakupów stacjonarnych, mogą skorzystać z alternatywnej opcji, jaką jest sklep internetowy IKEA.pl lub aplikacja mobilna IKEA.

Raport z Anteny 03.03

Co może ochroniarz w galerii handlowej? Czy znasz swoje prawa?

Pytanie 1 z 11
Czy ochroniarz może nas wylegitymować?