Najnowsza kampania McDonald’s skierowana jest do szerokiej grupy odbiorców i przyciąga uwagę różnych pokoleń – od osób z nostalgią wspominających lata 00., aż po nowych odkrywców smaków, dla których minione lata stanowią dużą dawkę inspiracji i zachęcają do reinterpretowania ówczesnych trendów. Przywrócenie do menu hitów z milenijnej oferty Maka jest przede wszystkim wyjściem naprzeciw potrzebom gości McDonald's i odpowiedzią na liczne prośby fanów, którzy od dawna wyczekują powrotu swoich ulubionych produktów.
Teraz goście restauracji będą mogli naprawdę poczuć się jak w latach 2000.! Produkty, które powróciły do McDonald’s, przywołują wspomnienia nie tylko swoim smakiem, lecz także wyglądem. Na gości czekają unikatowe retro opakowania, a menu w kioskach zachęca wyjątkowym designem nawiązującym do lat 2000.
Powrót Filet-O-Fish, Big Tasty Bacon, Chicken McBites,
W najnowszej kampanii ,,Ikony lat 2000. znowu w Maku!” zabieramy gości McDonald’s w podróż w czasie. Zadbaliśmy o to, aby fani Maka mogli doświadczyć magii lat 2000. Umożliwiliśmy im to zarówno przez powrót ikonicznych produktów i retro designu, jak i przez prezentację spotów, które doskonale pokazują klimat tamtych lat. Wracamy do czasów, gdy rządziły łańcuszki na Gadu-Gadu, a w telewizji leciały teledyski boysbandów – zaznacza Anna Tryfon, Brand Managerka McDonald’s Polska.
W ramach kampanii do oferty wróciło aż 6 ikonicznych produktów. Jednym z nich jest Filet-O-Fish, czyli proste i pyszne połączenie fileta rybnego w panierce, sosu tatarskiego i sera cheddar, gdzie całość zamknięta jest w bułce pszennej. Nie mogło również zabraknąć Burgera Big Tasty Bacon składającego się ze 100% kawałka wołowiny, plastra sera topionego White Cheedar, sosu Big Tasty, sera, boczku oraz świeżych warzyw: sałaty, pomidora oraz cebuli. Całość kompozycji zamknięta jest w bułce z sezamem! Fani kurczaka także nie będą zawiedzeni, bo w ofercie pojawią się Chicken McBites - 20 małych soczystych kawałków piersi kurczaka w złocistej panierce, a także 2 sosy do wyboru! Po latach powracają także dwa wyjątkowe dodatki: sos musztardowy oraz sos blue cheese.
I na koniec absolutny hit! Lodowe Marzenie, dostępne w 3 smakach: Czekoladowym, Karmelowym i Truskawkowym. Co kryje się za tym połączeniem? Porcja lodów, polewy do wyboru w trzech smakach, bitej śmietany oraz dekoracji z bitej śmietany również z polewą w jednym z trzech smaków do wyboru. Deser będzie dostępny do nabycia wyłącznie w aplikacji McDonald’s, w kuponach MojeM OkazYEAH! jako: pojedynczy produkt oraz przy zakupie McZestawu z Filet-O-Fish®, Big Tasty Bacon lub Chicken McBites. To prawdziwy powrót do przeszłości z McDonald’s!
W ramach kampanii zaplanowano emisję spotów w telewizji, kinie i na platformach VOD. Uzupełnieniem są szerokie działania marketingowe obejmujące digital, reklamę OOH. Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR oraz influencer marketing koordynowane są przez agencję 24/7Communication.