Cleo ponownie udowadnia, że umie zaskakiwać swoich fanów. Artystka, której utwory od lat królują na listach przebojów, nagrała właśnie nową wersję kultowego hitu "Dom", tym razem w zupełnie nietypowym trio: z influencerkami Martirenti i Margaritą. Takie połączenia mogą budzić kontrowersje, ale dla Cleo to przecież nic nowego. Gwiazda od zawsze lubi eksperymentować i wychodzić poza muzyczne schematy, nawiązując współprace z internetowymi twórcami.
Cleo nie miała pieniędzy na Eurowizję! Wszystko musiała zrobić sama
Przypomnijmy, że nie jest to jej pierwsza współpraca z popularnymi influencerami. Wcześniej, bo w 2021 roku, w teledysku do utworu "Kocham" wystąpiła m.in. u boku Wersow, a chwilę później wokalistka współpracowała z Lexy Chaplin nad singlem "Polskie Mexico", pokazując, że w świecie muzyki potrafi łączyć różne pokolenia i style. W rozmowie z Eską piosenkarka wyznała, dlaczego decyduje się na takie ruchy. Jak przyznała, nie chce być boomerką, tylko nadążać za zmianami, jakie dzieją się na rynku muzycznym.
Cleo w nowej wersji hitu "Dom"
Cleo nie boi się nowoczesnych trendów i nie zamierza zamykać się na to, co dzieje się w sieci. Artystka podkreśla, że internet i media społecznościowe w ogromnym stopniu kształtują dziś kulturę młodych ludzi, dlatego warto obserwować i brać w tym udział.
Nie wiem, bo ja chyba w ogóle na to wszystko, co się dzieje, nie obrażam. Po prostu idę z duchem czasu. Takie są czasy, że internet przejmuje przestrzeń młodych ludzi i uważam, że to jest bardzo ciekawe. Nie ma co boomersko brzmieć, obrażać się na to, no nie. Staram się iść z duchem czasu i łączyć to wszystko - wyznała w rozmowie z Eską artystka.
Jak wam się podoba nowa wersja "Dom"?