Od 27 lat Żabka konsekwentnie rozwija w Polsce format convenience, dostarczając klientom szybkie i wygodne rozwiązania, które oszczędzają ich czas. Dziś sieć współpracuje z ponad 10 000 franczyzobiorców, a rocznie planuje otwierać 1300 nowych sklepów. Żabka to nie tylko lider segmentu convenience, lecz także marka rozpoznawalna i lubiana przez miliony Polaków, stale dostosowująca ofertę do zmieniających się potrzeb konsumentów i przedsiębiorców.
Otwarcie 12 000. sklepu ma dla nas ważne znaczenie symboliczne, które dowodzi, że nasz model convenience odpowiada na oczekiwania współczesnych klientów i naszych franczyzobiorców. To dowód konsekwentnej realizacji strategii, dzięki której dziś znajdujemy się u progu jeszcze większego przyspieszenia naszego rozwoju. Na początku października zadeklarowaliśmy, że do 2028 roku będziemy rocznie otwierać 1300 sklepów - mówi Adam Manikowski, CEO jednostki biznesowej Żabka Polska.
Żabka to dziś znacznie więcej niż sklep. To miejsce spotkań, a nowa krakowska placówka jest przykładem innowacji, które wdrażamy w odpowiedzi na konkretne potrzeby naszych konsumentów – dodaje.
Nowy sklep łączy w sobie cechy charakterystyczne dla formatu Żabki: bliskość, wygodę i kompleksowość usług, połączone z nowymi rozwiązaniami gastronomicznymi i technologicznymi. Placówka oferuje szeroką gamę produktów spożywczych, świeże przekąski i napoje, a także dostęp do usług, takich jak odbiór paczek, opłaty rachunków czy zakup biletów komunikacji miejskiej. W 12 000. sklepie klienci mogą także spróbować pizzy z jedynego w sieci specjalistycznego pieca do jej wypieku, posiadającego kamienie szamotowe, które zapewniają idealną chrupkość przygotowywanej w nim przekąski. Dzięki dwóm podwójnym komorom możliwe jest przygotowanie do 4 porcji jednocześnie, co optymalizuje czas oczekiwania klientów, chcących złożyć większe zamówienie.
Franczyzobiorcą nowego sklepu jest Dmytro Mykhalchuk. Jak przyznaje, prowadzenie sklepu to dla niego nowa odpowiedzialność, ale też początek ciekawej, zawodowej przygody. W przygotowaniu sklepu mógł liczyć na wsparcie sieci, od kompleksowych szkoleń po pomoc partnera ds. sprzedaży, co pozwoliło mu z powodzeniem rozpocząć działalność.
To dla mnie nowe doświadczenie i ogromna satysfakcja, że mogę być częścią tak wyjątkowego projektu. Cieszę się, że dzieje się to właśnie w Krakowie – mieście pełnym historii, energii i ludzi, którzy potrafią docenić dobre jedzenie. Mam nadzieję, że każdy, kto zajrzy do sklepu, chętnie będzie tu wracał – mówi Dmytro Mykhalchuk, franczyzobiorca sklepu Żabka przy ul. Grzegórzeckiej 20A w Krakowie.
Sieć Żabka rozwija swoją obecność w całym kraju, obejmując zarówno duże miasta, takie jak Kraków, jak i mniejsze miejscowości. Model franczyzowy oferowany przez firmę wspiera lokalną przedsiębiorczość, zapewniając partnerom biznesowym kompleksowe rozwiązania umożliwiające szybkie rozpoczęcie działalności. Sieć oferuje franczyzobiorcom gotowy, wyposażony w towar, meble i sprzęt sklep, dostęp do szkoleń oraz nowoczesnych narzędzi cyfrowych wspierających codzienną działalność operacyjną. Dzięki temu każdy przedsiębiorca może prowadzić biznes w sprawdzonym modelu, korzystając z doświadczenia i zaplecza jednej z największych sieci convenience w Europie.