Nowa opcja płatności BLIK jest dostępna dla wszystkich rezerwacji, w których walutą koszyka jest polski złoty, i obejmuje zarówno loty, jak i wszelkie usługi dodatkowe takie jak wykupienie bagażu czy miejsca dodane podczas pierwotnej rezerwacji. Oferuje ona klientom bardzo bezpieczny sposób płatności bez konieczności podawania poufnych danych karty, a jednocześnie sprawia, że proces rezerwacji jest jeszcze bardziej płynny i wygodny. Podobnie jak w przypadku innych witryn e-commerce, płatności są potwierdzane natychmiast w aplikacji bankowej, co zapewnia polskim podróżnym szybką i przyjazną dla użytkownika obsługę.
Dara Brady, Chief Marketing Officer w Ryanair, powiedział:
Jako największa linia lotnicza w Europie nieustannie inwestujemy w nowe rozwiązania, aby podróże z Ryanair były jeszcze bardziej przystępne. Dzięki wprowadzeniu płatności BLIK nasi polscy pasażerowie mogą teraz płacić za loty i usługi dodatkowe w nowy sposób – bez konieczności podawania poufnych danych karty. To kolejny krok w naszej misji zapewnienia najlepszego wyboru i komfortu podróży naszym pasażerom w Polsce
Rafał Piotrowski, Product Owner, Product e-Commerce, Bank BNP Paribas, powiedział:
W grupie BNP Paribas jesteśmy dumni z tego, że łączymy nasz globalny zasięg z dogłębnym zrozumieniem lokalnych rynków – z korzyścią dla naszych partnerów i ich klientów. Wprowadzenie płatności BLIK dla Ryanair było możliwe dzięki nowoczesnej, bezpiecznej i wygodnej bramce płatniczej Axepta BNP Paribas, która zapewnia doskonałą elastyczność w punkcie sprzedaży. Daje to Ryanair narzędzie, które wspiera rozwój biznesu i optymalizuje koszty operacyjne, a jednocześnie umożliwia klientom dokonywanie szybkich, wygodnych i bezpiecznych płatności online. Dzięki naszej współpracy przy tym projekcie pokazaliśmy, że Bank BNP Paribas jest partnerem biznesowym oferującym nowoczesne rozwiązania, które wspierają rozwój i innowacje na każdym rynku