Młode Polki powiększają piersi przez INSTAGRAMA! Są wyniki NAJNOWSZYCH badań!

i

Autor: mat pras

Młode Polki korzystające z Instagrama częściej myślą o POWIĘKSZENIU PIERSI! To wyniki NAJNOWSZYCH badań!

2021-09-30 14:15

Wysoki poziom aktywności na Instagramie czy w innych mediach społecznościowych zwiększa chęć poddania się powiększeniu piersi - do takich wniosków doszli naukowcy z International Society of Aesthetic Plastic Surgery Global Survey Results. Przebadano młode Polki - do jakich wniosków jeszcze udało się dotrzeć? Znamy szczegóły od autorów badań!

Według International Society of Aesthetic Plastic Surgery Global Survey Results powiększanie piersi jest najpopularniejszym zabiegiem chirurgicznym na świecie. W 2018 r. chirurdzy plastyczni wykonali 1 862 506 powiększeń piersi, co stanowiło 17,6% wszystkich zabiegów chirurgii plastycznej. W latach 2014–2018 wzrost wolumenu spraw o 27,6% był obserwowany. W 2018 r. 98,8% operacji wykonano na kobietach, z czego 53,9% było w wieku 19–34 lat. 

To właśnie na tej grupie kobiet przeprowadzono rewolucyjne badanie! 

Młode Polki powiększają piersi przez INSTAGRAMA! To wyniki NAJNOWSZYCH badań!

Wielu chirurgów plastycznych uważa, że media społecznościowe są skutecznym narzędziem marketingowym, które generuje zwiększoną ekspozycję i skierowania. Jednak niektórzy lekarze doświadczyli negatywnych reperkusji z udziału w mediach społecznościowych.

Kobiety (w tym Polski) w wieku od 19 do 34 lat uczestniczyły w tym internetowym sondażu. Jego wyniki przechodzą ludzkie pojęcie! 

Jak zaznacza w rozmowie z naszymi dziennikarzami Tomasz Skrzypczak, współautor badań z Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, przeglądanie treści publikowanych na Instagramie, dotyczących mody, modelek, design-u bądź architektury zwiększa chęć powiększenia biustu niezależnie od czasu który kobieta spędza dziennie na tym portalu. Pragnienie powiększenia biustu, wzrasta wraz z liczbą publikowanych postów oraz jest większa u kobiet, które dodatkowo korzystają ze Snapchata. 

Tomasz Skrzypczak zdradził nam także więcej szczegółów! 

"Użytkowniczki Instagrama, które publikują zdjęcia z pełni widoczną twarzą znacznie bardziej pragnęły powiększyć sobie biust. Im bardziej kobieta potrzebowała makijażu do idealnego zdjęcia na Instagramie, tym to pragnienie było silniejsze"

Wykorzystano kwestionariusz online. Badanie składało się z części ogólnej, a także sekcji skoncentrowanej na Instagramie. Część ogólna rozpoczęła się od panelu demograficznego, a następnie uczestnicy zostali poproszeni o ocenę pięciu stwierdzeń dotyczących ich gotowości by poddać się powiększeniu piersi, a następnie każdy z badanych musiał sam zaklasyfikować się jako aktywny lub nieaktywny użytkownik Instagrama.

Połączenie wszystkich kwestionariuszy, wskazało, że Instagram jest powszechny wśród młodych kobiet i może napędzać pragnienie powiększenia piersi. Z kolei Użytkownicy Instagrama z umiarkowaną liczbą postów szukają materiałów na temat tej operacji bardziej intensywnie. 

Szczegóły badania są dostępne pod tym linkiem.

Zabiegi medycyny estetycznej poprawiające wygląd piersi i brzucha po ciąży