Awaria ING
Aktualizacja 14.13 - Większość funkcji Mojego ING działa już poprawnie. Możesz już bez przeszkód korzystać ze swoich kart. Przywróciliśmy również możliwość wpłat i wypłat w oddziałach. Nie skorzystasz jeszcze z BLIKA - czytamy w mediach społecznościowych.
Aktualizacja 13.29 - według informacji uzyskanych od użytkowników i danych podawanych przez serwis downdetector, awaria ING trwa nadal.
- Przelewu powyżej 1000,00 zł nie można zrobić, pojawia się komunikat "przekroczenie limitu"- paranoja - pisze jeden z klientów banku.
Awaria ING 18 czerwca 2021
Informację o awarii, władze ING ogłosiły na swoim koncie na Twitterze.
"Od około godziny 8:50 występują problemy z działaniem systemu Moje ING oraz Moje ING mobile. Mogą także występować problemy z wpłatami i wypłatami gotówki, płatnościami kartą w internecie i korzystaniem z BLIKA."
Jednocześnie szereg usług nadal pozostaje dostępna dla klientów.
Możesz zalogować się do Mojego ING i skorzystać z:
- podglądu stanu konta
- historii transakcji
- przelewów
- płatności kartą w sklepach stacjonarnych
- modułu Makler - zaloguj się przez przeglądarkę internetową i wybierz zakładkę Makler w lewym górnym rogu ekranu. Możesz także korzystać z aplikacji na smartfony Makler Mobile…
Lub złożyć zlecenie telefonicznie (z prowizją internetową).
Awaria ING dziś
Początkowo, klienci ING nie mieli w ogóle możliwości zalogowania się do systemu Moje ING.
- Intensywnie pracujemy aby jak najszybciej przywrócić dostęp do usług - informują na Twitterze władze banku. - Z powodu dużej liczby telefonów, kontakt z infolinią może być utrudniony. Przepraszamy za utrudnienia. Będziemy informować, gdy tylko nasi specjaliści rozwiążą problem.
Kiedy awaria ING zostanie usunięta? Informację na ten temat znajdziecie na naszej stronie, gdy tylko będzie to wiadome.