Bagietka Grillowa z soczystym kurczakiem, pieczoną papryką, serem edam i sosem BBQ, czy Bagietka Hot Strips z chrupiącym kurczakiem w panierce, otulonym świeżą sałatą w pszennej bagietce? Z niczego nie trzeba rezygnować – nowa promocja, obowiązująca do 4 listopada br., obejmuje wszystkie bagietki Tomcio Paluch.
Można je zjeść prosto z półki, poprosić w sklepie przy kasie o podgrzanie lub zrobić to samodzielnie w domu czy pracy – w każdej wersji są tak samo smaczne i tak samo przystępne cenowo.
Wraz z wprowadzeniem pieców gastronomicznych do całej sieci intensyfikujemy rozwój oferty ciepłych przekąsek. Klienci coraz częściej prosili nas o możliwość podgrzewania bagietek i kanapek, więc odpowiedzieliśmy na te potrzeby, tworząc linię produktów Tomcio Paluch idealnie przystosowanych do serwowania na ciepło. Jesteśmy przekonani, że to wyjątkowa propozycja – szczególnie, że dzięki tysiącom sklepów Żabka jest zawsze blisko: w drodze do szkoły, pracy czy na uczelnię – mówi Jan Kisielewski, Brand & Customer Strategy Director w Żabka Polska.
Marka Tomcio Paluch zyskała niedawno nową identyfikację wizualną, a opakowania przeszły rebranding. Dzięki apetycznym zdjęciom i czytelnemu przedstawieniu składników – z wyróżnieniem najważniejszych – etykiety lepiej oddają charakter produktów. Prostszy system kolorystyczny ułatwia znalezienie odpowiedniej propozycji, a specjalna grafika informuje, że bagietkę można podgrzać.
Zobacz też: Pełna warzyw "Porcja DobreGO!” od Żabki. To świetna opcja dla zabieganych i nie tylko!
Akcja promowana jest z wykorzystaniem wielu kanałów komunikacji takich jak telewizja, digital czy nośniki DOOH. Wspiera ją prezentujący apetyczne produkty spot wideo.
Produkty na ciepło dostępne są we wszystkich sklepach Żabka. Od czerwca br. każdy z nich wyposażony jest w nowoczesny piec gastronomiczny – to finał jednej z największych inwestycji tego typu w Europie. Klienci niezależnie od tego, do której Żabki w całej Polsce wejdą, znajdą w niej swoje ulubione dania Żabka Menu.

i