Restauracja Avocado

i

Autor: Google Maps; Facebook.com/PlayStationPolska/

Restauracja Avocado: Nie podoba się to... - najlepsze reakcje na hitowy post!

2020-02-05 17:22

Czasami wystarczy jeden opublikowany post, by w mgnieniu oka o fanpejdżu, na którym się pojawił, mówili wszyscy internauci. Taka historia spotkała restaurację Avocado Przeworsk, o której dowiedziała się dziś cała Polska. Na facebookowym profilu kulinarnej miejscówki pojawił się post, który stał się prawdziwym hitem. Na ESKA.pl zobaczysz najlepsze reakcje. Niektóre z nich na pewno mocno się rozbawią!

Dla wszystkich, którym nie smakuje nasze jedzenie. Nie podoba się, to... - post o tej treści, który pojawił się na facebookowym fanpejdżu restauracji Avocado Przeworsk w zaledwie kilka godzin stał się hitem internetu. Zanim został on usunięty, zdążyło na niego zareagować kilkanaście tysięcy użytkowników najpopularniejszego serwisu społecznościowego.

Internauci zastanawiali się, czy post o dość niewybrednej treści jest efektem hakerskiego ataku, czy też kontrowersyjnym sposobem na promocję lokalu. Jak poinformował serwis EskaRock.pl, właściciele restauracji Avocado nie mieli nic wspólnego z postem zamieszczonym na zarządzającym przez nich fanpejdżu. Zdanie, które w ekspresowym tempie stało się viralem, zostało opublikowane przez osobę, która włamała się na konto Avocado Przeworsk.

Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło. Za sprawą jednego posta, o restauracji dowiedzieli się wszyscy! Tak jak można się było spodziewać, specjaliści od marketingu popularnych sieci sklepów, kin czy restauracji podchwycili temat i opublikowali na swoich fanpejdżach podobne, aczkolwiek pozbawione wulgaryzmów posty.

Młodzieżowa słowa ostatnich lat. Czy wiesz co oznaczają?

Pytanie 1 z 10
Co oznacza słowo "sztos"?

Avocado Przeworsk: Nie podoba się to... - najlepsze reakcje

Nie trzeba było długo czekać, aż na fanpejdżach innych placówek zaczną pojawiać się posty nawiązujące do treści pierwowzoru, zamieszczonego na stronie restauracji. Tak było chociażby po ogłoszeniu Młodzieżowych Słów Roku 2019, które były wykorzystywane przez specjalistów od marketingu. Wykorzystywanie hitowych zwrotów pomaga bowiem w zwiększeniu zasięgów poprzez reakcje internautów.

W swoich postach, do ataku hakerów, jakiego ofiarami padli zarządzający fanpejdżem restauracji odniosły się między innymi takie marki jak PlayStation Polska, Cinema City Poland, a także youtuber Z Dvpy oraz... Igor Herbut!