Logo SOR

i

Autor: twitter.com/ttxyn1

Producent napojów "wygrał internety"! Takiej reakcji nikt się nie spodziewał!

2019-10-03 10:51

Niekiedy kluczem do sukcesu jest dokładne śledzenie tego, o czym aktualnie mówi się w sieci. Doskonale wiedzą o tym specjaliści od marketingu w firmie, która zajmuje się produkcją popularnych w naszym kraju napojów i lodów. Na facebookowym profilu marki umieścili post, który stanowi bezpośrednie nawiązanie do głośno komentowanej w mediach społecznościowych wpadki jednego z polskich szpitali. Sprawdź szczegóły na ESKA.pl.

To prawdziwy hit internetu! Można powiedzieć, że marketingowcy, którzy odpowiadają za promocję firmy z napojami w mediach społecznościowych naprawdę "wygrali internety". Wszystko przez to, że czyjąś wpadkę postanowili przekuć w swój sukces. W mediach społecznościowych sporo mówi się o logo jednego z polskich oddziałów ratunkowych SOR. Mianowicie, kontrowersje wzbudziła namalowana linia oznaczająca puls, która w pewnym momencie się prostuje. Liczni pacjenci z miejsca skojarzyli przedstawioną na grafice sytuację z... zatrzymaniem akcji serca. Producenci popularnych napojów postanowili wykorzystać tę sytuację do promocji własnych produktów!

Dokończ przysłowia na październik

Pytanie 1 z 8
Gdy październik mroźny, to nie będzie ...... groźny

SOR inspiracją dla producenta napojów

Takiej reakcji nikt się nie spodziewał! Specjaliści od promocji produktów Frugo wykazali się doskonałą znajomością internetowych trendów. Na facebookowym profilu marki pojawiła się grafika nawiązująca do feralnego logo oddziału SOR w Sieradzu. W tym przypadku, graficy przerobili logo w taki sposób, że początkowo widać wyprostowaną linię, która w pewnym momencie naprzemiennie unosi się w górę i opada w dół. Internauci od razu docenili wykonaną pracę, pisząc, że to jeden z najlepszych przykładów Real Marketing Time, czyli działań marketingowych korzystających z tego, co popularne tu i teraz.