Pacześ show - kiedy i o której oglądać autorski late-night talk show Rafała Paczesia? W studio regularnie pojawiać się będą także inne twarze polskiej sceny komediowej, w tym Łukasz Lotek Lodkowski z przygotowanymi grami i zabawami oraz Kacper Ruciński, który wróci do dubbingowania. Cała trójka stand-uperów, wraz z Januszem Pietruszką, będzie występować także w emitowanych na antenie Comedy Central Polska skeczach.
Od dłuższego czasu szukaliśmy programu typu late-night show, jednak bardzo trudno było znaleźć projekt, który miałby ciekawą formułę, charyzmatycznego prowadzącego oraz pasowałby do charakteru Comedy Central Polska. „Pacześ Show” spełnia te kryteria. Na uwagę zasługuje też fakt, że po raz kolejny inwestujemy w projekt, który jest dostępny zarówno w telewizji linearnej, jak i online. Jestem przekonany, że umiejętna eksploatacja treści w obu środowiskach pozwoli nam dotrzeć do wszystkich zainteresowanych widzów, niezależnie od platform, na których najchętniej oglądają treści rozrywkowe – komentuje Daniel Reszka, VP Comedy&Entertainment, Youth&Music ViacomCBS Networks CE.
Premierze towarzyszy kampania promocyjna, która wystartowała 30 sierpnia na kanałach z portfolio marki ViacomCBS. Kampania zewnętrzna ruszy 6 września i potrwa do 11 października. Będzie prowadzona na nośnikach outdoorowych (autobusy w największych polskich miastach), w tym digital outdoor oraz w internecie. Za kreację odpowiada agencja Kalicińscy, a działania reklamowe zaplanował dom mediowy Wavemaker.
Program został wyprodukowany przez platformę WOW, a ViacomCBS nabył licencję na jego nadawanie.