Popularna sieć sklepów poszukuje pracowników. Zachętą mają być SŁYNNE KLOPSIKI!

i

Autor: Facebook Ikea Popularna sieć sklepów poszukuje pracowników. Zachętą mają być SŁYNNE KLOPSIKI!

Popularna sieć sklepów poszukuje pracowników. Zachętą mają być SŁYNNE KLOPSIKI!

2022-02-09 11:02

Popularna szwedzka sieć sklepów meblowych planuje zatrudnić 150 specjalistów od danych i technologii. W rekrutacji tej nie byłoby nic dziwnego, gdyby nie fakt, że kandydatów postanowiono skusić słynnymi klopsikami drukowanymi w 3D. Czy to dobry pomysł i czy przyciągnie potencjalnych chętnych?

Jak można przeczytać w Computer Weekly, IKEA ruszyła z ogólnoświatową kampanią rekrutacyjną, której hasłem przewodnim jest „Smakuj przyszłość”. To dosyć odważny chwyt marketingowy i co tu dużo mówić - sposób na zainteresowanie potencjalnych kandydatów rozmową kwalifikacyjną. Osoby aplikujące na stanowiska pracy w tej słynnej szwedzkiej sieciówce, będą mogły jako pierwsze zasmakować warzywnych klopsików wydrukowanych w 3D. Dzięki takiemu przedsięwzięciu, firma chce pokazać, że nie boi się innowacji, a przy tym prezentuje, że technologia daje niesamowite możliwości również w zakresie urządzania mieszkań.

Przez ostatnie lata celem sklepu IKEA było to, aby produkty przez nią oferowane były zrównoważone i równocześnie przy tym przystępne cenowo. Zatrudnieni pracownicy w tej firmie powinni nie tylko być specjalistami w danym obszarze, ale powinna ich również cechować pomysłowość.

To właśnie dlatego zdecydowano się na wykorzystanie klopsików drukowanych w 3D. Dzięki temu, istnieje duże prawdopodobieństwo, że rekrutacja przyciągnie do siebie kreatywne talenty technologiczne, bowiem te przysmaki w niespotykanej wersji czekają właśnie na aplikantów.

- IKEA jest na początku podróży w kierunku wykorzystania danych i technologii, aby stać się bardziej przystępną cenowo, dostępną i zrównoważoną w środowisku wielokanałowym. Ludzie z wyobraźnią będą odgrywać dużą rolę w naszych poszukiwaniach. Dlatego szukamy osób, które chcą z nami tworzyć lepsze codzienne życie. To świetny sposób na rozpoczęcie rozmowy - podkreśla Pascal Pauwels, CIO IKEA.

To nie pierwszy raz, kiedy szwedzki sklep w swoich działaniach wykorzystuje kultowe już klopsiki. W 2021 roku sieciówka stworzyła świeczki o ich zapachu. W ten sposób świętowano 10-lecie wprowadzenia produktu IKEA Family w USA.

Masz dla nas ciekawy temat lub jesteś świadkiem wyjątkowego zdarzenia? Napisz do nas na adres [email protected]!

Super Raport 04.02 (Goście: Jacek Ozdoba - wiceminister klimatu, SP oraz dr hab. Anna Siewierska-Chmaj - politolog, UR) Sedno Sprawy: Michał Woś