Pepco z apelem do klientów. Trzy produkty wycofane ze sprzedaży

2025-09-11 9:49

Sieć Pepco wycofała ze sprzedaży trzy produkty, które mogą stanowić zagrożenie dla zdrowia użytkowników. Firma apeluje do klientów o ich zwrot i zapewnia, że odda pieniądze nawet bez paragonu. Nie spełniają one europejskich norm bezpieczeństwa. Sprawdź, jakie akcesoria znalazły się akcesoria na liście.

Pepco pilnie wycofuje produkty

i

Autor: Pepco Comms Uśmiechnięta kobieta wychodzi ze sklepu Pepco z torbą na zakupy, mijając koszyki i wejście z logo marki. W tle widoczny jest wystrój wnętrza sklepu z odzieżą i artykułami. Artykuł na Super Biznes informuje o pilnym wycofaniu przez Pepco niektórych produktów ze sprzedaży.

Trzy produkty wycofane ze sprzedaży w Pepco

Pepco, jedna z największych sieci dyskontów non-food w Polsce, poinformowało o natychmiastowym wycofaniu trzech artykułów ze sprzedaży. Powodem są zagrożenia dla zdrowia i bezpieczeństwa użytkowników.

Na liście znalazły się:

  • PLU 603500 – czapka niemowlęca, w której wykryto ryzyko zadławienia w przypadku oderwania się małych elementów,
  • PLU 614536 – kurtka niemowlęca chłopięca, usunięta z tego samego powodu już wcześniej,
  • PLU 599441 – balony serca 8 szt. VD, które nie spełniają wymagań Dyrektywy 2009/48/WE dotyczącej bezpieczeństwa zabawek. W badaniach stwierdzono w nich przekroczoną zawartość N-nitrozoamin – substancji mogących stanowić zagrożenie zdrowotne.

Wycofane produkty z Pepco. Ryzyko dla najmłodszych

Dwa pierwsze produkty – czapka i kurtka niemowlęca – zostały uznane za niezgodne z europejską normą EN 17394-3:2021. Problemem są małe elementy, które mogą się oderwać i doprowadzić do zadławienia dziecka.

W przypadku balonów problem dotyczy składu chemicznego. Zbyt wysoki poziom N-nitrozoamin sprawia, że produkt nie spełnia norm bezpieczeństwa zabawek i nie powinien być dopuszczony do sprzedaży.

Oficjalny komunikat Pepco po wycofaniu produktów

Firma wydała oficjalne oświadczenie skierowane do klientów, w którym jasno określa dalsze kroki.

Prosimy o zwrot oraz odbiór pełnej kwoty za jego zakup" – podkreślono na stronie internetowej Pepco.

Produkty można oddać w dowolnym sklepie sieci. Co istotne, zwrot nie wymaga okazania paragonu, co ma ułatwić klientom szybkie rozwiązanie sprawy i ograniczyć dalsze ryzyko korzystania z wadliwych artykułów.

Pepco: bezpieczeństwo klientów priorytetem

Sieć podkreśla, że bezpieczeństwo klientów jest dla niej najważniejsze, dlatego regularnie prowadzi kontrolę jakości sprzedawanych towarów. W sytuacji wykrycia zagrożenia reaguje natychmiastowym wycofaniem produktu i poinformowaniem konsumentów.

Pepco ma w Polsce ponad 1,4 tys. sklepów i obsługuje codziennie setki tysięcy klientów. Sprawa wadliwych produktów pokazuje, że nawet najwięksi gracze rynku muszą mierzyć się z ryzykiem związanym z kontrolą jakości i spełnianiem rygorystycznych norm bezpieczeństwa.

Oprac. Jakub Sadkowski, źródło: RMF FM

ESKA - NATALKA WYWIADY - GOOD LUCK GUYS Karolina Pisarek
Nosel wkręca
Przeterminowany kabel energetyczny
Mediateka.pl
Sponsor podcastu:
Media Expert i Mediaexpert.pl