Pierwsza firma wykorzystuje sztuczną inteligencję do odpowiadania na wszystkie e-maile klientów!

i

Autor: Canva.com Zdjęcie poglądowe

AI

Pierwsza firma wykorzystuje sztuczną inteligencję do odpowiadania na wszystkie e-maile klientów!

2024-01-26 9:24

Brytyjski Simplyhealth poinformował w czwartek, że stał się pierwszą firmą, która wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję (AI) do odpowiadania na wszystkie e-maile klientów, a spersonalizowane odpowiedzi zajmują ułamek czasu potrzebnego na udzielenie odpowiedzi przy użyciu szablonu.

Firma z branży medycznej korzystała już wcześniej z innej technologii AI do obsługi 20-30 proc. zapytań - podał dyrektor Simplyhealth ds. obsługi klienta Dan Eddie. Jednak generatywna AI "Einstein GPT" firmy Salesforce - w odróżnieniu od technologii wykorzystujących gotowe szablony - może zrozumieć pytania klientów i dostarczyć spersonalizowaną odpowiedź - stwierdził. AI odpowiedziała już na 500 wiadomości e-mail przesłanych do Simplyhealth.

"Poprosiliśmy Einstein GPT o sformułowanie odpowiedzi; pojawiła się ona w ciągu trzech sekund" - powiedział Eddie na temat pierwszego zapytania.

Radio Eska: Profesor McGonagall z serii filmów o Harrym Potterze na starych zdjęciach. Aktorka od młodości zachwycała urodą!

"AI odpowiedziała: Droga Lauro, po pierwsze, czy mogę przeprosić za wszelkie frustracje, które przeżyłaś do tej pory?, więc wykazała się wymaganą empatią" - dodał.

E-maile są sprawdzane przez człowieka, aby upewnić się, że są dokładne - powiedział Tim Gough, dyrektor Simplyhealth ds. technologii. Dodał, że spośród e-maili wyprodukowanych do tej pory 11 wymagało poprawek interpunkcji bądź innych modyfikacji. Nie było żadnych "szaleństw" - stwierdził. Oznacza to, że AI nie stworzyła żadnych fałszywych treści. Ponadto, czas reakcji został skrócony z 12 minut do jednej.

Technologie w PRL. Sprawdź, czy byłbyś geekiem tamtych czasów!

Pytanie 1 z 10
W każdym polskim domu stał telewizor...