Ten prezenter NIE JEST PRAWDZIWY! Zaskakująca sytuacja w chińskiej telewizji

i

Autor: fot./screen/youtube.com/New China TV Xinhua

Ten prezenter NIE JEST PRAWDZIWY! Zaskakująca sytuacja w chińskiej telewizji

2018-11-09 10:59

Prezenter, którego widzicie na zdjęciu, nie jest prawdziwym człowiekiem! Na ESKA.pl przeczytacie o zaskakującym wydarzeniu w chińskiej telewizji!

To zaskakujące wydarzenie w telewizji zaszokowało cały świat! Serwis informacyjny w jednej z chińskich stacji telewizyjnych poprowadził sztuczny prezenter! Mężczyzna, który do złudzenia przypomina prawdziwego dziennikarza, to tak naprawdę komputerowy wytwór! O co w tym wszystkim chodzi? Dowiedzcie się z naszego artykułu.

Wirtualny prezenter poprowadził serwis informacyjny

Sztuczny prezenter wiernie odtwarza mimikę prawdziwych ludzi! Komputerowy dziennikarz poprowadził wiadomości państwowej agencji informacyjnej Xinhua. Nie była to jednak żadna próba oszukania widzów, lecz prezentacja możliwości, jakie daje sztuczna inteligencja.

Amerykanie oburzeni występem Polaka! To już międzynarodowy SKANDAL?

Wirtualni prezenterzy zostali stworzeni w oparciu o technologię DeepFake, która pozwala wygenerować postaci do złudzenia przypominające dowolną osobę. Chińska telewizja jako pierwsza na świecie zdecydowała się na wykorzystanie DeepFake w taki sposób. Robot przedstawił na wizji informacje wcześniej przygotowane przez prawdziwych dziennikarzy. Przedtem opowiedział widzom o technologii, dzięki której powstał. Trudno uwierzyć, że istnieje tylko wirtualnie! Zobaczcie sami.

Wirtualni prezenterzy - przyszłość telewizji?

Telewizja Xinhua chwali się, że wirtualny prezenter może pracować całą dobę i przedstawiać treści zarówno na oficjalnej stronie, jak i w mediach społecznościowych. To wielka oszczędność kosztów produkcji.

Zaskakujące odkrycie w Google Earth. Jak wyjaśnić ten niesamowity widok?

Choć teraz wydaje nam się to czymś szokującym, już niedługo wirtualni prezenterzy mogą stać się standardem w mediach. Technologia DeepFake ciągle się rozwija, a zapotrzebowanie na przekazywanie treści wzrasta. Takie rozwiązanie jest więc kuszące dla każdej telewizji.