I'm The Trend to następca Latata (English Ver.), o którym można było przeczytać na łamach Forbesa: To utwór, dzięki któremu świat zakochał się w dziewczynach z (G)I-DLE. Zespół jest jedną z sił w k-popie, z którymi należy się liczyć. Bit i produkcja są bardzo świeże, a kawałek z całą pewnością, przy odpowiedniej promocji, mógłby trafić na szczyt list przebojów w Stanach. Oryginalna wersja utworu, wydana w 2018, ma ponad 72 mln streamów w Spotify oraz 159 mln wyświetleń na YouTube.
(G)I-DLE zadebiutowały oficjalnie w Stanach wydawnictwem I Trust. Mini-album trafił na szczyt iTunes Overall Album Charts w 61 krajach. Promujący EP-kę - Oh My God ma ponad 99 mln wyświetleń na YouTube od czasy premiery w kwietniu tego roku.
(G)I-DLE zyskały rozgłos za sprawą singla Senorita, który stał się wiralem i bardzo szybko zdobył ponad 44 mln streamów w Spotify. Dobra passa trwała dzięki Uh-Oh. Sporą popularność przyniósł wokalistkom udział w Queendom, koreańskim programie wzorowanym na „Idolu”. Wykonany w finale utwór Lion natychmiast stał się trendem na Twitterze, trafił też na cztery tygodnie do Billboard World Digital Songs Sales Chart.
Plan (G)I-DLE na 2020 rok? Podbicie rynków zachodnich. Za sprawą takich utworów jak I'm The Trend szybko przekonamy się, że (G)I-DLE może trafić nie tylko do fanów k-popu.