NAJLEPSZY TELEDYSK 2019 - wybierz najgorętszy klip roku! [GŁOSOWANIE]

i

Autor: YouTube.com/Ed Sheeran / Dawid Podsiadło / C-BooL / Golec uOrkiestra / billie eilish NAJLEPSZY TELEDYSK 2019 - wybierz najgorętszy klip roku! [GŁOSOWANIE]

NAJLEPSZY TELEDYSK 2019 - wybraliście najgorętszy klip roku! [WYNIKI]

2019-12-30 10:14

Najlepszy teledysk 2019 wybraliście na ESKA.pl! Zdecydowaliście, który klip najbardziej Was rozgrzewa i już zawsze będzie się kojarzyć z tym rokiem. W gronie propozycji znalazły się muzyczne obrazki od polskich, ale i zagranicznych wykonawców. Nie zabrakło Tymka, Cleo, ale również Eda Sheerana, Camili Cabello czy Shawna Mendesa!

Najlepsze teledyski 2019 poznacie na ESKA.pl! 18 grudnia wystartowało głosowanie, w którym wybieraliście najgorętsze, najciekawsze, najbardziej kreatywne klipy ostatnich dwunastu miesięcy. W walce o tytuł Najlepszego Teledysku 2019 Czytelników ESKA.pl, walczyły zarówno polskie, jak i zagraniczne muzyczne obrazki. Mogliście zagłosować na wciągający teledysk do hitu La La Love, C-BooLa i Skytecha, czy chociażby Górą ty, zespołu Golec uOrkiestra. O wasze głosy starało się również najnowsze wideo trio Komodo, eurowizyjne Superhero i między innymi Trofea oraz Najnowszy klip, Dawida Podsiadło. Fani na całym świecie w ostatnim czasie zachwycali się teledyskiem hitu South Of Border, Eda Sheerana, Bad Guy, Billie Eilish, Dance Monkey, Tones and I, a także Senioria i I Can't Have You, Shawna Mendesa. Czy wśród tych artystów jest zwycięzca? 

Głosowanie na Najlepszy Teledysk 2019 trwało od 18 grudnia do 30 grudnia! Mieliście dokładnie dwanaście dni na zastanowienie się i wybranie tych najlepszych! Pierwsza piątka najgorętszych klipów 2019 poniżej:

  • 5. Cleo - Za krokiem krok, Tymek - Anioły i demony, Ronnie Ferrari - Ona by tak chciała | 4% 
  • 4. Camila Cabello & Shawn Mendes - Seniorita | 5% 
  • 3. Cleo - Dom | 6%
  • 2. BTS feat. Halsey - Boy With Luv | 9%

Najgorętszym teledyskiem 2019 roku, według czytelników ESKA.pl, jest Superhero! Viki Gabor zdobyła 14% waszych głosów. Po ponad dwóch miesiącach od premiery ten szczególny klip miał ponad 11 milionów wyświetleń na YouTube.