Maneskin przekonuje, że pragnienie ma swoją cenę. I Wanna Be Your Slave z teledyskiem!

i

Autor: Sony Music Poland / materiał prasowy Maneskin przekonuje, że pragnienie ma swoją cenę. I Wanna Be Your Slave z teledyskiem!

Maneskin przekonuje, że pragnienie ma swoją cenę. I Wanna Be Your Slave z teledyskiem!

2021-07-16 11:34

Zespół Maneskin nie potrzebuje przedstawiania. To fenomen, który podbija listy przebojów na całym świecie. 15 lipca 2021 przedstawił klip do utworu I Wanna Be Your Slave. Możecie go zobaczyć już teraz.

Ich piosenki Beggin oraz I Wanna Be Your Slave zajmują 1. i 10. miejsce na liście najczęściej odtwarzanych utworów w Spotify na całym świecie. Czy kogoś jeszcze dziwi, że udało im się zebrać ponad 2 miliardy odtworzeń w serwisach streamingowych? Ich występ na Polsat SuperHit Festiwal 2021 odbił się szerokim echem we wszystkich polskich mediach. Single I Wanna Be Your Slave oraz Zitti E Buoni zdobyły w Polsce platynowe wyróżnienie. Podobne nagrody spływają z ponad piętnastu innych krajów.

Ekipa Friza rozbiła bank. ZAROBKI za płytę i piosenkę SZOKUJĄ!

Asfalt z gumy. Wady, zalety, cena, wytrzymałość | ESKA XD - Prosto z salonu #27

Maneskin - teledysk I Wanna Be Your Slave

Oficjalny teledysk do utworu I Wanna Be Your Slave rzuca publikę w sam środek pętli, w której każde pragnienie ma swoją cenę. Jako gwiazdy odważnego i pozbawionego filtra show, Maneskin przedstawia klimat i tekst utworu, gdzie kontrastowe postacie mówią o seksualności we wszystkich niuansach… gdzie sprzeczności, które drzemią w każdym z nas sprawiają, że jesteśmy nieperfekcyjnymi, grzeszącymi ludźmi z potrzebą zbawienia. Klip został wyreżyserowany przez Simone Bozelliego. Jego wizualna narracja śledzi siłę ludzkich powiązań w sferze impulsów i relacji. Bozzelli wygrał nagrodę podczas 35z. Międzynarodowego Tygodnia Krytyki Filmowej w Wenecji z krótkim metrażem J'Adore, wyprodukowanym przez Think|Cattleya. W klipie zespół zdecydował się nosić stroje i akcesoria Gucci z najbardziej ikonicznej kolekcji stworzonej przez dyrektora kreatywnego marki - Alessandro Michele.

I Wanna Be Your Slave i Beggin pojawiły się także na amerykańskiej liście 20 najczęściej odtwarzanych singli w Spotify. Maneskin to pierwszy włoski zespół, który miał w tym samym czasie dwa utwory w Top 10 najmocniejszych singli w Wielkiej Brytanii. Trzy płyty zespołu Chosen, Il Ballo Della Vita oraz Teatro D'Ira Vol. 1 trafiły w Polsce do pierwszej dziesiątki OLiS, listy najlepiej sprzedających się albumów w naszym kraju.