Lidl sprzedaje owoce i warzywa za półdarmo. Specjalne paczki czekają na klientów

2025-09-24 19:39

Lidl kolejny raz zaskakuje klientów akcją, która łączy oszczędność z troską o środowisko. W wybranych sklepach sieci pojawiły się specjalne paczki wypełnione owocami i warzywami, które można kupić dosłownie za ułamek standardowej ceny. To rozwiązanie ma pomóc ograniczyć marnowanie żywności, a jednocześnie pozwala klientom taniej sięgać po zdrowe produkty.

Lidl

i

Autor: Lukasz Gdak/East News / East News

W czasach, gdy ceny rosną w szybkim tempie, każda okazja do tańszych zakupów cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Lidl postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie odpowiedzieć na problem marnowania żywności. Sieć przygotowała specjalne torby wypełnione warzywami i owocami, które nie trafiłyby już na regularne półki. Głównie dlatego, że nie są w idealnym stanie wizualnym albo zbliża się koniec ich terminu przydatności. Nie oznacza to jednak, że tracą na jakości. Wciąż nadają się do spożycia i świetnie sprawdzą się w kuchni, zwłaszcza do dań gotowanych, soków czy deserów.

Pomysł cieszy się coraz większą popularnością, bo łączy korzyści ekonomiczne z ekologicznymi. Klienci nie tylko oszczędzają pieniądze, ale też wspierają inicjatywę, której celem jest zmniejszenie ilości wyrzucanego jedzenia.

Zobacz też: Nowa kolekcja kosmetyków Niuviu x BABASIERZUCA. Jesienny must have w drogeriach Hebe

MIX ESKA - Wrzesień 2025

Lidl - torby z warzywami i owocami

Cała akcja działa w prosty sposób. Lidl wprowadził do swoich sklepów papierowe torby, do których trafiają świeże owoce i warzywa. Każda paczka jest gotowa do zabrania przez klienta i sprzedawana w symbolicznej cenie. Produkty nie są już pierwszej świeżości, ale nadal zachowują doskonałą formę i mogą bez problemu trafić na stół. Pomidory, marchewki, jabłka czy banany, w paczkach znaleźć można różnorodne warzywa i owoce, które świetnie nadają się zarówno do gotowania, jak i do jedzenia na surowo.

Aby uniknąć nieporozumień, każda torba jest zważona i oznaczona, a przy kasie sprawdzana jest jej waga, tak by nie mieszały się produkty i by każdy klient miał pewność, ile dokładnie kupuje. Taka przejrzystość sprawia, że zakupy są wygodne, szybkie i bezproblemowe. Pomysł Lidla doskonale wpisuje się w trend zero waste i spotyka się z bardzo pozytywnym odbiorem. Klienci doceniają nie tylko atrakcyjną cenę, ale także możliwość wsparcia działań, które realnie zmniejszają ilość wyrzucanego jedzenia. To idealne rozwiązanie dla osób, które chcą oszczędzać i jednocześnie kupować odpowiedzialnie.

Zobacz galerię: Tak tanio w Action jeszcze nie było. Viralowe produkty za mniej, niż 5 zł