Justin Bieber robi wszystko, by Yummy stało się hitem. Desperacja! - twierdzą fani

2020-01-10 11:12 MK
Justin Bieber Yummy
Autor: YouTube: Justin Bieber

Zgodnie z zapowiedziami, Justin Bieber powrócił z nową muzyką już na samym początku 2020 roku. Pierwszym singlem zapowiadającym kolejny, piąty już album wokalisty jest utwór Yummy. Kanadyjski piosenkarz robi obecnie wszystko, by udało mu się zadebiutować na samym szczycie najważniejszej listy przebojów w USA. Niektórzy internauci są tym faktem nieco zniesmaczeni. Szczegóły na ESKA.pl.

Justin Bieber - piosenka Yummy hitem 2020 roku? Na to z pewnością liczy popularny na całym świecie gwiazdor popu. Po doskonale przyjętym zarówno przez fanów, jak i krytyków muzycznym albumie Purpose, Justin Bieber na jakiś czas wycofał się z muzyki. Co prawda, mogliśmy go usłyszeć gościnnie w numerach innych wykonawców, jednak na w pełni premierowy materiał przyszło nam trochę poczekać. W przerwie od wydawania nowych kawałków, artysta wziął ślub z Hailey Baldwin i dbał o swoją psychikę, o czym często pisał na Instagramie.

Gdy pod koniec grudnia na Twitterze Justina pojawiły się trzy tajemnicze daty, Beliebers nie mieli wątpliwości - nowa muzyka nadchodzi! W piątek, 3 stycznia 2020, Justin Bieber wypuścił swój długo wyczekiwany utwór Yummy, zapowiadający jego piąty album studyjny, którego premiera przewidziana jest jeszcze na ten rok. Wraz z wydaniem piosenki, gwiazdor rozpoczął jej intensywną promocję, która nie do końca spotkała się wszystkim odbiorcom jego twórczości. Niektórzy z nich uznali nawet, że książę popu desperacko walczy o sukcesy na listach!

Justin Bieber - Yummy hitem 2020?

Notowanie HOT 100 Billboardu to najważniejsza lista przebojów w Stanach Zjednoczonych. Znalezienie się na jej szczycie to wielkie osiągnięcie. Justinowi Bieberowi, jako jednemu z niewielu artystów, udało się zadebiutować na 1. miejscu listy dwukrotnie! Lepsza od niego jest już tylko Mariah Carey, której aż trzy numery po podsumowaniu sprzedaży w pierwszym tygodniu dotarły na sam szczyt HOT 100.

Wydając Yummy, Justin Bieber z pewnością liczył na nieco lepsze przyjęcie. Wideoklip zamieszczony w serwisie YouTube został jednak odtworzony zaledwie 8 milionów razy. Dla porównania, teledysk ME! Taylor Swift obejrzano w pierwszym dniu ponad 60 milionów razy, a Lose You To Love Me Seleny blisko 25 milionów.

Za pośrednictwem mediów społecznościowych, artysta rozpoczął wielką promocję utworu. Założył konto na TikToku, na oficjalnej stronie internetowej dał możliwość zakupu singla w wersji CD z autografem za jedynie trzy dolary, a także wielokrotnie namawiał fanów do kupowania piosenki z legalnych źródeł. W sieci bez problemu można znaleźć wiele krytycznych uwag względem działań piosenkarza. Niektórzy jego słuchacze zarzucają mu nawet desperację w dążeniu do osiągnięcia sukcesu! - 3 dolary za podpisaną CD? Jak zdesperowany musi być...; On zrobi wszystko, żeby tylko być numerem 1; 7 różnych winyli za tak śmieszną kwotę? Co za desperacja! - piszą. A wy co sądzicie o takiej promocji singla?

Najnowsze