Friz rządzi w sieci! W rankingu influencerów 2020 znalazł się obok Roberta Lewandowskiego

2020-08-31 15:44 jj
Friz w rankingu Forbesa
Autor: Youtube/ Karol Friz Wiśniewski Friz w rankingu Forbesa

Friz idzie jak burza! Młody youtuber ma na swoim koncie kolejny sukces. Friz znalazł się w prestiżowym rankingu m.in. obok Roberta Lewandowskiego. Dodatkowo, w ostatnim filmie Friz, zaskoczył miło fanów i pokazał im kulisy zdjęcia, które trafiło do artykułu o najbardziej wpływowych influencerach w naszym kraju. Które miejsce zajął w rankingu Karol Wiśniewski? Szczegóły znajdziecie na ESKA.pl.

Friz od dawna nie zwalnia tempa! Teraz jego praca przełożyła się na kolejny sukces. Youtuber znalazł się w czołówce prestiżowego rankingu najbardziej wpływowych influencerów w Polsce! Ranking opublikował magazyn Forbes. O pozycji poszczególnych gwiazd w rankingu najbardziej wpływowych Influencerów w Polsce, decydował algorytm, na który składało się kilka ważnych zmiennych. Były to m.in. zaangażowanie fanów, popularność czy staż twórcy. W tym zacnym gronie nie zabrakło sportowców, celebrytów czy aktorów. Wśród znanych celebrytów na 12. miejscu znalazła się m.in. Julia Wieniawa, oczko wyżej uplasowała się gwiazda sieci Red Lipstick Monster, a na 10. pozycji rankingu znaleźć możemy youtubera o pseudonimie ReZi. Które miejsce zajął Karol Wiśniewski? Do pierwszego miejsca zabrakło mu naprawdę niewiele.

Friz rządzi w sieci!

W rankingu najbardziej wpływowych Influencerów w Polsce opublikowanym przez magazyn Forbes, znaleźli się też m.in.: JDąbrowsky, Krzysztof Gonciarz, Ola Nowak, Littlemoonster96, Fit Lovers, Deynn i Blowek. Jednak to Karol Wiśniewski, znany jako Friz uplasował się na drugiej pozycji prestiżowego rankingu wyprzedzając tym samym wszystkich twórców treści na platformie YouTube. Na podium pojawił się również Stuu, który zajął trzecie miejsce. Liderem, a tym samym najbardziej wpływowym Influencerem roku 2020 został Robert Lewandowski.

Historia zdjęcia wartego tysiące złotych

Zdjęcie, które Friz zrobił dla magazynu Forbes kosztowało ponad 20 tysięcy złotych. Jak zdradza na swoim Instagramie:

Wiedziałem, że zdjęcie zostanie wykorzystane w artykule o wpływowych celebrytach. Do fotki kupiliśmy specjalnego iPhone’a o największej wodoodporności, ale ostatecznie go nie wykorzystaliśmy.

Najnowsze