Facebook: atak hakerów! Dostałeś taką wiadomość? Nie otwieraj jej!

i

Autor: Fot. East News/AFP Facebook

Facebook: atak hakerów. Dostałeś taką wiadomość? Nie otwieraj jej!

2018-05-17 15:56

Uwaga na ataki hakerów na Facebooku! Jak uniknąć niebezpieczeństwa? Dowiedzcie się na ESKA.pl 

Facebook to najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie. Nic więc dziwnego, że na jego użytkowników czeka wiele niebezpieczeństw. Naszych haseł nie powinniśmy zdradzać nikomu, nawet bliskim znajomym. Pilnować należy również, by nie zapisywać danych na obcych urządzeniach. Niestety, hakerzy ciągle wymyślają nowe sposoby przejęcia naszych kont. Kolejna niebezpieczna wiadomość krąży od użytkownika do użytkownika.

Facebook w Polsce od 16 roku życia - serwis komentuje

Autor: brak danych

  Facebook w Polsce od 16 roku życia? Takie pogłoski krążyły w naszym kraju już od jakiegoś czasu. Zmiany miały zostać wprowadzone w związku z RODO - ogólnoeuropejskimi zasadami regulującymi kwestię prywatności w sieci. Przepisy RODO mówią między innymi, że

Facebook - wiadomość od hakerów

Hakerzy rozsyłają niebezpieczny link przy pomocy wiadomości prywatnej. Wiadomość otrzymamy od nieznajomej osoby, napisana będzie bez użycia polskich znaków językowych. Pod żadnym pozorem nie należy klikać w podany przez nich link! Treść wiadomości wygląda następująco:  'Mamy zbyt wiele wiadomosci od Twojej strony. Nalezy natychmiast zakonczyc swoje potwierdzenie w przeciwnym razie Twoje konto zostanie zamkniete. Ponizej zalaczam link do nastepujacego: Ticket ID# : 1566950566963416 Ticket URL# : https://apps.facebook.com/612100535509882'

Facebook - co zrobić, gdy otworzyliśmy link? 

Otworzyliście link przez nieuwagę? Jeszcze macie szanse się obronić! Natychmiast zmieńcie hasło i zablokujcie możliwość logowania się na innych urządzeniach poprzez stare. Przeskanujcie też dla bezpieczeństwa telefon lub komputer, by ustrzec się przed wirusami. 

Koniec Snapchata? Co doprowadziło użytkowników do ucieczki?

Autor: brak danych

  Snapchat w ostatnim czasie nie może się pochwalić dobrymi wynikami. Wielu użytkowników zrezygnowało z popularnej aplikacji z duszkiem w logo na rzecz Instagrama i Facebooka. W końcu tam również można robić krótkie video-relacje i chwalić się nimi ze znajomym