BTS

i

Autor: YouTube.com/ibighit

#ENDVIOLENCE - o co chodzi w akcji BTS i UNICEF?

2019-07-30 11:20

BTS to idole milionów nastolatków na całym świecie, również w Polsce. Nie dziwi zatem fakt, że organizacja UNICEF postanowiła zatrudnić właśnie ich do swojej najnowszej kampanii #ENDviolence, mającej na celu zwalczanie agresji w szkołach. Wideo, którego chłopcy są bohaterami podbija sieć, a hashtag z hasłem przyświecającym akcji jest obecnie najpopularniejszym na Twitterze. Co to za akcja? Czym jest #ENDviolence? Sprawdź już teraz na ESKA.pl.

BTS - #ENDviolence to najnowsza kampania społeczna, w której udział wzięli członkowie najpopularniejszej grupy k-popowej. Na pomysł stworzenia takiego projektu wpadli przedstawiciele Funduszu Narodów Zjednoczonych na rzecz Dzieci, znanego szerzej jako UNICEF. Według przeprowadzonych przez nich badań w szkołach, aż dwóch na trzech nastolatków ma do czynienia z przemocą w szkole - zarówno słowną, jak i fizyczną. Wielu z nich wierzy jednak, że zło można przezwyciężyć. W taki oto sposób powstawała akcja #ENDviolence, która dzięki udziałowi chłopców z BTS dotarła do naprawdę szerokiego grona odbiorców.

Sonda
Czy BTS to twój ulubiony zespół k-pop?

#ENDviolcence - UNICEF i BTS łączą siły

Wideo zadebiutowało w sieci we wtorek, 30 lipca. Nie jest to przypadkowa data. Tego dnia obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Przyjaźni. W filmiku, który w zaledwie 10 godzin obejrzano blisko 4 miliony razy, możemy zobaczyć sceny prześladowania uczniów, którzy wraz z rozwojem akcji, odnajdują wsparcie w swoich rówieśnikach. Wszystkiemu przyglądają się chłopcy z BTS, będący narratorami dziejącej się na ekranie opowieści.

#ENDviolcence - bądź uprzejmy. O co chodzi w akcji?

Jak wierzą członkowie BTS i przedstawiciele UNICEF, bycie miłym jest pierwszym krokiem do zniwelowania zjawiska przemocy w szkołach. W umieszczonym w sieci wideo dali kilka wskazówek, co zrobić, by wygrać z nienawiścią. Zachęcają oni do napisania zarówno bliskiemu, jak i nieznajomemu miłej wiadomości w serwisach społecznościowych, pozostawienia im karteczki z czymś, co wywoła na ich twarzach uśmiech i udostępniania wideo BTS - LOVE MYSELF Global Campaign Video.