Mikołajkowy Blok Reklamowy stał się nieodłącznym elementem przedświątecznego krajobrazu w Polsce. To inicjatywa, która co roku realnie wpływa na los wielu rodzin. Zebrane 6 grudnia środki trafiają do najbardziej potrzebujących dzieci, zapewniając im lepsze warunki życia i opiekę medyczną. W ubiegłych latach dzięki hojności widzów i partnerów akcji udało się zebrać imponujące sumy. Teraz czeka nas 22. edycja, na którą zapraszają gwiazdy Polsatu.
ZOBACZ TEŻ: Mikołajki 2025. Śmieszne wierszyki i zabawne życzenia mikołajkowe
Wspólne pomaganie powraca 6 grudnia
W 2024 roku Mikołajkowy Blok Reklamowy oglądało blisko 3,5 mln telewidzów, wspierając szczytne cele zainicjowane przez Fundację Polsat. Jak później podali jej przedstawiciele, z zebranej, imponującej kwoty 2,4 mln złotych udało się sfinansować między innymi remont oddziału dziecięcego w Żyrardowie oraz nowatorskie operacje w Katowicach, które wcześniej były dostępne jedynie w Stanach Zjednoczonych. Pomoc objęła ponad tysiąc dzieci i kilkanaście placówek medycznych. Charytatywna transmisja odbędzie się również w tym roku, już po raz 22. w historii.
"To nasza wspólna "randka". Jesteście z nami przez cały rok, tym razem również nie może was zabraknąć. To od was zależy, czy będziemy mogli dalej pomagać" - powiedziała szefowa Fundacji Polsat, Krystyna Aldridge-Holc.
Mikołajkowy Blok Reklamowy 2025 - kiedy oglądać?
Akcja odbędzie się na antenie Polsatu tradycyjnie 6 grudnia o 18:45. Tegoroczny spot promujący Mikołajkowy Blok Reklamowy nosi tytuł "Dźwięk Świąt" i opowiada historię chłopca z ubytkiem słuchu. Do oglądania zapraszają rozmaite gwiazdy związane ze stacją: prowadzący śniadaniowego programu "halo tu polsat" czy twarze związane z różnymi programami rozrywkowymi.
"Im więcej nas będzie przed telewizorami, tym więcej pieniędzy trafi na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji Polsat" - tłumaczą Tomasz Wygoda i Ewa Kasprzyk, jurorzy z programu "Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami".
Wyniki oglądalności przekładają się rzeczywiście na poziom uzbieranego wsparcia finansowego. Dochód jest obliczany proporcjonalnie do liczby widzów.