Sinsay apeluje do klientów o pilny zwrot tych produktów. Zostały wycofane ze sprzedaży

2025-11-03 10:09

Marka Sinsay w oficjalnych komunikatach poinformowała o wycofaniu ze sprzedaży dwóch produktów niespełniających standardów jakości. Klienci proszeni są o zaprzestanie z ich korzystania oraz o dokonywanie zwrotów. O które towary chodzi?

Sinsay

i

Autor: Kamil Kulawik/ CC0 4.0

Sinsay wycofuje te produkty. Klienci proszeni o zwrot

We wtorek, 28 października marka Sinsay opublikowała dwa komunikaty skierowane do klientów. Mają one związek z decyzją o wycofaniu ze sprzedaży dwóch produktów niespełniających odpowiednich standardów jakości. Nabywcy proszeni są o zwrot dwóch towarów z jesiennej kolekcji. Jakie produkty wycofuje ze sprzedaży Sinsay?

To towary oznaczone numerami index: 896BY-22X i 789CK-22X. Są to: dekoracja stojąca w kolorze pomarańczowym (896BY-22X) oraz dekoracja stojąca w kształcie dyni w kolorze pomarańczowym (789CK-22X).

Sinsay

i

Autor: Zrzut ekranu, Sinsay.com

W związku z niespełnieniem standardów jakości Sinsay, uprzejmie informujemy, że marka podjęła decyzję o wycofaniu poniższych produktów ze sprzedaży. Osoby posiadające produkty wymienione poniżej, proszone są o zaprzestanie korzystania z tych produktów i postępowanie zgodne z poniższą procedurą zwrotu. Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy – czytamy w komunikatach Sinsay.

To pierwsza w tym roku sytuacja, w której firma Sinsay zdecydowała o wycofaniu konkretnych produktów ze sprzedaży. W ubiegłym roku takie sytuacje zdarzały się czterokrotnie. Jak dokonać zwrotu zakupionych produktów Sinsay?

Towary kupione w sieci Sinsay można zwrócić w dowolnym sklepie stacjonarnym. Osoby nieposiadające dowodu zakupu zostaną poproszone przez personel o wypełnienie odpowiedniego formularza. Co z rzeczami nabytymi w sklepie internetowym? Zwroty są wówczas możliwe po zalogowaniu na konto klienta. Należy wybrać polecenie „zwrot” lub „reklamacja” i postępować zgodnie z instrukcjami otrzymanymi za pośrednictwem wiadomości e-mail.

Radio ESKA Google News

Produkty Sinsay zakupione w sklepie internetowym można również zwrócić w sklepach stacjonarnych. W przypadku jakichkolwiek pytań klienci proszeni są o kontakt z marką pod numerem telefonu: 58 353 65 65.

Sinsay to polska sieć sklepów odzieżowych powstała w 2013 roku, działająca na terenie niemal całej Europy. Jeszcze w roku założenia marka wystartowała ze sprzedażą online, otwierając również swój pierwszy sklep stacjonarny (Łódź). Sklepy stacjonarne Sinsay działają w 23 krajach (m.in. Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Włochy, Rumunia, Serbia, Litwa, Łotwa, Estonia, Finlandia czy Kazachstan). Magazyny firmowe Sinsay mieszczą się w Polsce i w Rumunii. Obecnie Sinsay posiada ponad 580 sklepów stacjonarnych. Firma zatrudnia w Polsce ponad 21 500 osób i należy do LPP S.A.

Bezzałogowy Black Hawk - ćwiczenia