Bagietka Grillowa z soczystym kurczakiem, pieczoną papryką, serem edam i sosem BBQ, czy Bagietka Hot Strips z chrupiącym kurczakiem w panierce, otulonym świeżą sałatą w pszennej bagietce? Z niczego nie trzeba rezygnować – nowa promocja, obowiązująca do 4 listopada br., obejmuje wszystkie bagietki Tomcio Paluch.
Jak wolisz?
Można je zjeść prosto z półki, poprosić w sklepie przy kasie o podgrzanie lub zrobić to samodzielnie w domu czy pracy – w każdej wersji są tak samo smaczne i tak samo przystępne cenowo.
Wraz z wprowadzeniem pieców gastronomicznych do całej sieci intensyfikujemy rozwój oferty ciepłych przekąsek. Klienci coraz częściej prosili nas o możliwość podgrzewania bagietek i kanapek, więc odpowiedzieliśmy na te potrzeby, tworząc linię produktów Tomcio Paluch idealnie przystosowanych do serwowania na ciepło. Jesteśmy przekonani, że to wyjątkowa propozycja – szczególnie, że dzięki tysiącom sklepów Żabka jest zawsze blisko: w drodze do szkoły, pracy czy na uczelnię
- mówi Jan Kisielewski, Brand & Customer Strategy Director w Żabka Polska.
Marka Tomcio Paluch zyskała niedawno nową identyfikację wizualną, a opakowania przeszły rebranding. Dzięki apetycznym zdjęciom i czytelnemu przedstawieniu składników – z wyróżnieniem najważniejszych – etykiety lepiej oddają charakter produktów. Prostszy system kolorystyczny ułatwia znalezienie odpowiedniej propozycji, a specjalna grafika informuje, że bagietkę można podgrzać.
Produkty na ciepło dostępne są we wszystkich sklepach Żabka. Od czerwca br. każdy z nich wyposażony jest w nowoczesny piec gastronomiczny – to finał jednej z największych inwestycji tego typu w Europie. Klienci niezależnie od tego, do której Żabki w całej Polsce wejdą, znajdą w niej swoje ulubione dania Żabka Menu.