Od premiery serialu „Gambit Królowej” gra w szachy stała się bardzo modna i coraz więcej osób chce poznać jej zasady. Warto jednak pamiętać, że szachy od zawsze cieszą się uznaniem jednej z najbardziej angażującej intelektualnie gier planszowych. Nauka szachowych manewrów bez wątpienia rozwija umysł, poszerza wyobraźnię i poprawia zdolność logicznego myślenia. Tu nie ma miejsca na nieprzemyślane, spontaniczne ruchy.
Jakub Seemann pokazuje, jak wykonać pierwszy ruch
Wie o tym doskonale Jakub Seemann, mistrz świata juniorów w kategorii do 16. roku życia. Młody czempion szachowy we współpracy z Bankiem Pekao S.A. przenosi swoją pasję na platformy społecznościowe. W ramach nowej kampanii Pekao S.A. możemy obejrzeć krótkie, ciekawe materiały, w których Seemann zdradza zasady, triki oraz ciekawostki związane ze światem szachów. Odbiorcy poznają też niektóre z aż 319 miliardów możliwych kombinacji szachowych, a także liczne anegdoty na temat najsłynniejszych rozgrywek. Możemy także liczyć na krótkie, ale angażujące zagadki nie tylko dla doświadczonych szachistów.
Hasło przewodnie kampanii: „Jak nie teraz, to kiedy zrobisz swój pierwszy ruch?” ma dużo głębsze znaczenie. Zachęca nie tylko do podjęcia wyzwań szachowych, ale również do rozpoczęcia pierwszych ważnych kroków w dorosłym życiu. Może to być założenie pierwszego konta w banku, rozpoczęcie oszczędzania czy planowanie większych zakupów. Bank Pekao pokazuje, że każdy ruch, zarówno na szachownicy, jak i w życiu, może być początkiem wspaniałej przygody.
Poznaj nową odsłonę kampanii Bank Pekao S.A.: „Jak nie teraz, to kiedy?
Kampania z udziałem Jakuba Seemanna doskonale łączy tradycyjne wartości gry w szachy z nowoczesnym i dynamicznym wizerunkiem banku. W strefie finansów – tak, jak na szachownicy – ważna jest rozwaga, ale także logika, strategiczne myślenie i przenikliwy umysł. Pekao zachęca wszystkich, niezależnie od poziomu zaawansowania, do zmierzenia się z szachowymi zagadkami opracowanymi przez samego mistrza na swoich profilach na Facebooku i Instagramie.
– Zapał do działania, pasja i zaangażowanie, które przejawiają się w tworzeniu nieszablonowych rozwiązań, to wartości, które Bank Pekao S.A. aktywnie promuje. Niezmiennie inspirujemy młodych ludzi do „brania życia za rogi”, wierząc, że młodość to najlepszy czas na doświadczanie nowych rzeczy i realizowanie swoich pasji. Gorąco zachęcam do podjęcia wyzwania szachowego z Jakubem Seemannem – mówi Jorge Sanchez, dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pekao S.A.
Materiały video z mistrzem szachowym wyglądem i charakterem przypominają znane vlogi z YouTube, gdzie ekran często dzieli się na sceny z gry i prowadzącego. To pierwsza tego typu inicjatywa w kategorii produktów bankowych, gdzie e-sport łączy się z klasycznymi szachami. W ten sposób Bank Pekao prezentuje się jako instytucja, która pomaga młodym ludziom realizować ich pasje.
Gdzie znaleźć szachowe treści Jakuba? Od 3 czerwca możemy znaleźć je na Facebooku i na Instagramie Banku Pekao S.A. Co tydzień będą pojawiać się nowe zagadki szachowe, opracowane i komentowane pod postami przez Seemanna. Kto wie, może dzięki tym postom odkryjesz w sobie zamiłowanie do gry?