W centrum komunikacji znalazły się trzy postacie – smok, duch i pies – symbolizujące różne prawne problemy, które mogą wydawać się groźne, niezrozumiałe czy zawiłe. Te groźne postaci pomaga „oswoić” radca prawny – dzięki swojej wiedzy i empatii.
Smok: https://www.youtube.com/watch?v=i8PD2j5xPp0
– Zakres naszych usług jest bardzo szeroki. Wspieramy klientów przy codziennych problemach, których rozwiązanie wymaga zmierzenia się z często zawiłymi i niezrozumiałymi przepisami prawa – wyjaśnia radca prawny Anna Sękowska, Dziekan Rady Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Chcemy pokazać, że kontakt z radcą prawnym nie musi budzić lęku. Wręcz przeciwnie – radca to przewodnik, który pomaga zrozumieć prawo i przywrócić spokój w sytuacjach, które początkowo mogą wydawać się nie do opanowania – tłumaczy wybór formy kampanii Anna Sękowska.
Kampania pełna nowoczesnych technologii
Nowa odsłona kampanii OIRP to połączenie świata fantazji, innowacyjnych technologii i przystępnej narracji. Spoty wideo zrealizowane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), mogą obejrzeć już pasażerowie warszawskich autobusów, tramwajów, a w kolejnych tygodniach także metra. W okolicach warszawskich sądów pojawiły się również citylighty na przystankach autobusowych.
Ponadto szeroka kampania internetowa realizowana jest w mediach społecznościowych warszawskiego OIRP, a także w mazowieckich radiostacjach.
- Realizujemy projekty z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, ale kampania dla warszawskiej OIRP pokazała, że potrafimy z niej korzystać nawet przy skomplikowanych i wymagających precyzji projektach – wyjaśnia Nina Seroka Senior Creative Copywriter w agencji CreativeHarder. - Korzystając z narzędzi AI ożywiliśmy świat baśniowych stworów utkanych z papierowych paragrafów. Największym wyzwaniem było odwzorowanie autentycznych fragmentów przepisów prawnych na naszych bohaterach – bez charakterystycznych dla sztucznej inteligencji halucynacji. Dopracowywaliśmy ten projekt w każdym, najmniejszym detalu – dodaje Seroka.
Integralną częścią kampanii jest promocja portalu https://szukajradcy.pl/ – bezpiecznej, certyfikowanej przez Krajową Izbę Radców Prawnych wyszukiwarki radców prawnych. Serwis pozwala filtrować specjalizacje i lokalizacje, a rozbudowane profile prawników umożliwiają szybki kontakt i wybór specjalisty dopasowanego do konkretnej sprawy.
Kampania ma również wymiar edukacyjny. – Podpisując jakąkolwiek istotną umowę, warto skorzystać z profesjonalnego wsparcia. Język prawniczy bywa skomplikowany, a choćby godzina spędzona z radcą prawnym pozwala lepiej zrozumieć, co oznaczają poszczególne postanowienia i czy musimy się na nie godzić. Konsultacja z radcą może uchronić przed błędami, które mają długotrwałe i kosztowne skutki. Podobnie radca prawny może pomóc w sądzie czy w urzędzie – podkreśla Anna Sękowska.
Kampania potrwa do końca listopada 2025 roku.
Materiał reklamowy

i