Z miłości do detalu i technologii dla łazienek: dwie marki z grupy Cersanit na Warsaw Home & Contract 2025

2025-10-27 10:14 Materiał reklamowy

Opoczno i Cersanit – dwie wiodące marki wnętrzarskie – zaprezentowały swoje kolekcje na wspólnym stoisku podczas tegorocznych targów Warsaw Home Bathroom (część Warsaw Home & Contract). W jednej przestrzeni, podzielonej na dwie strefy, odwiedzający mieli okazję zanurzyć się w dwóch komplementarnych światach: zmysłowych powierzchni inspirowanych naturą oraz inteligentnych technologii definiujących nowoczesny komfort życia. To opowieść o tym, jak detal i technologia mogą współistnieć, tworząc harmonijną wizję wnętrza przyszłości.

Strefa Opoczno – natura w detalu

Opoczno zaprezentowało premierowo kolekcje płytek powstałych w oparciu o technologię True Touch®. Dzięki cyfrowej precyzji oraz wykorzystaniu starannie wyselekcjonowanych naturalnych surowców i materiałów takich jak błyszczące, matowe i satynowe tusze oraz granilie, możliwe jest wierne odwzorowanie natury z niespotykaną dotąd głębią i realizmem. Każdy detal – od subtelnego użyłowienia po wyraziste akcenty – jest zaprojektowany z myślą o oddaniu piękna natury w najwierniejszej formie.

Marka po raz pierwszy w Polsce zaprezentowała swoje najnowsze kolekcje Opoczno stworzone w oparciu o tę technologię. Odwiedzający stoisko mogli zapoznać się z detalem i fakturą m.in. takich kolekcji jak: STIGE, VELLUTO, ARCADIA STONE i VILROY, które do sprzedaży trafią na początku przyszłego roku. Marka zaprosiła również do wyjątkowej strefy multisensorycznej, w której można było poczuć piękno kolekcji wszystkimi zmysłami – od gry światła, przez faktury, aż po emocje, które uruchamia wyobraźnia.

True Touch pozwala nam oddać w materiale to, co najważniejsze w designie – autentyczność. Dzięki zaawansowanej technologii odwzorowania struktury naturalnych materiałów, z ich użyłowieniem, odcieniami, połyskiem, każdy detal staje się nośnikiem emocji i wrażliwości projektowej. To właśnie ten poziom dopracowania sprawia, że przestrzeń nabiera wyjątkowego wyrazu – mówi Małgorzata Matuzewicz, Brand Marketing Manager - Opoczno.

Strefa Cersanit – technologia spotyka się z designem

W drugiej części stoiska odwiedzający mogli znaleźć przestrzeń marki Cersanit. Tutaj technologia staje się dyskretnym sprzymierzeńcem codziennego komfortu. Na miejscu na odwiedzających czekała inspirująca animacja i interaktywna strefa CERSANIT VORTEX, pozwalająca odkryć, jak zmieniało się zużycie wody na przestrzeni lat. Dodatkowo, wirtualne awatary rozwiązań Cersanit przybliżyły ich funkcjonalność w praktyce.

Wśród prezentowanych produktów znalazły się meble łazienkowe zaprojektowane z myślą o efektywnym zagospodarowaniu przestrzeni, a także armatura i akcesoria z kolekcji ZEN by Cersanit, wyróżniające się subtelnym pięknem i perfekcją detalu. Centralnym punktem ekspozycji był system CERSANIT VORTEX – nowoczesne, superciche i wyjątkowo oszczędne spłukiwanie wirowe. Nie zabrakło również systemów AQUA, czyli niezawodnych stelaży podtynkowych i rozwiązań spłukujących zapewniających codzienny komfort użytkowania.

To przestrzeń, w której można zobaczyć, dotknąć i poczuć, jak technologia zmienia codzienność. Chcemy inspirować odwiedzających, pokazując, że innowacje w łazience mogą być nie tylko praktyczne, ale też piękne, a my tworzymy rozwiązania do wnętrz, które ułatwiają życie i podnoszą jego komfort – podkreśla Małgorzata Krajewska-Szaruch Brand Marketing Manager, Cersanit.

Wspólna wizja wnętrza przyszłości

Warsaw Home & Contract to jedno z największych wydarzeń branży wnętrzarskiej w Europie, gromadzące producentów, architektów, projektantów i pasjonatów designu z całego świata. To właśnie tutaj zaprezentowane zostały najnowsze trendy, premiery i innowacje, które wyznaczają kierunki rozwoju współczesnych wnętrz.

Wspólna obecność marek Opoczno i Cersanit na tym wydarzeniu to zaproszenie do świata, w którym design i technologia tworzą spójną opowieść. To przestrzeń, w której detale inspirowane naturą łączyły się z inteligentnymi rozwiązaniami, podnosząc jakość życia w codziennym rytmie.

Materiał reklamowy