Wygraj telewizor od marki Haier

2025-10-28 10:16 Materiał reklamowy

Najwyższy budynek w Unii Europejskiej i najwyższa jakość technologii. Haier zaprasza do swojej wyjątkowej strefy w Varso Place, gdzie nowoczesny design spotyka inteligentne rozwiązania, a technologia nabiera emocji. Od 27 do 31 października 2025 roku przestrzeń przy ul. Chmielnej 71 w Warszawie zamieni się w inspirujące miejsce spotkań z marką. Odwiedzający będą mogli przetestować najnowsze modele Haier M90 i M95 oraz wziąć udział w konkursie z nagrodami, sprzętem klasy premium.

Haier

i

Autor: Haier / Materiały prasowe

Najwyższa jakość przeżyć

To nie jest zwykła prezentacja sprzętu. Pop-up Haier to przestrzeń, w której technologia łączy się z emocjami, można tu posłuchać przestrzennego dźwięku Dolby Atmos, zobaczyć różnicę w jakości obrazu QD-MiniLED 4K UHD i przekonać się, jak telewizor reaguje na głos. Zamiast czytać o parametrach, można po prostu sprawdzić, czy to sprzęt, który pasuje do Twojego stylu życia. Haier od ponad 40 lat redefiniuje komfort użytkowania, tworząc urządzenia, które inspirują i upraszczają codzienność. W tym roku marka poszerzyła swoje portfolio o pierwszą kolekcję telewizorów, obejmującą aż 15 modeli: od smukłego M90 po topowy M95 z technologią Quantum Dot MiniLED i dźwiękiem Harman Kardon. Nowa linia łączy najwyższą jakość obrazu z eleganckim designem oraz inteligentnymi funkcjami, wyznaczając nowy standard w kategorii domowej rozrywki. Premiera była okazją, aby doświadczyć technologii Haier i najwyższej jakości przeżyć w samym centrum Warszawy.

Haier

i

Autor: Haier/ Materiały prasowe

Najwyższa jakość przeżyć 

To nie jest zwykła prezentacja sprzętu. Pop-up Haier to przestrzeń, w której technologia łączy się z emocjami, można tu posłuchać przestrzennego dźwięku Dolby Atmos, zobaczyć różnicę w jakości obrazu QD-MiniLED 4K UHD i przekonać się, jak telewizor reaguje na głos. Zamiast czytać o parametrach, można po prostu sprawdzić, czy to sprzęt, który pasuje do Twojego stylu życia. Haier od ponad 40 lat redefiniuje komfort użytkowania, tworząc urządzenia, które inspirują i upraszczają codzienność. W tym roku marka poszerzyła swoje portfolio o pierwszą kolekcję telewizorów, obejmującą aż 15 modeli: od smukłego M90 po topowy M95 z technologią Quantum Dot MiniLED i dźwiękiem Harman Kardon. Nowa linia łączy najwyższą jakość obrazu z eleganckim designem oraz inteligentnymi funkcjami, wyznaczając nowy standard w kategorii domowej rozrywki. Premiera była okazją, aby doświadczyć technologii Haier i najwyższej jakości przeżyć w samym centrum Warszawy.

Haier

i

Autor: Haier/ Materiały prasowe

Jak wygrać telewizor? Zasady są proste!

Na wszystkich, którzy odwiedzą strefę Haier, czeka również konkurs z atrakcyjną nagrodą,  telewizorem Haier M90 (55 cali). Co trzeba zrobić?

  • Odwiedź pop-up Haier w Varso Place (ul. Chmielna 71) w dniach 27–31 października, w godzinach 10:00–18:00.
  • Poznaj możliwości telewizorów Haier M90 i M95.
  • Opublikuj swoją recenzję na stronie sklepu Media Expert, dodając hashtag #haier_event.
  • Wypełnij formularz i poznaj zasady konkursu na stronie: www.promocja-haier.pl/wygraj-tv

Razem tworzymy jakość

Dla Haier każda opinia to element procesu doskonalenia technologii. Marka od lat rozwija swoje produkty w oparciu o realne potrzeby użytkowników, dlatego tak dużą wagę przykłada do autentycznych recenzji. Dzięki nim może tworzyć sprzęty, które nie tylko zachwycają designem, ale też ułatwiają codzienne życie i dostarczają skuteczne rozwiązania. 

Zależy nam, aby użytkownicy czuli się częścią świata Haier – społeczności, która inspiruje nas do nieustannego doskonalenia produktów. Nasza najnowsza akcja to dla nas szansa, by wsłuchać się w ich opinie i docenić autentyczne doświadczenia związane z naszymi telewizorami – mówi Andrzej Sobolczyk, Marketing Manager Poland, Baltics & Ukraine w Haier Polska.

Materiał reklamowy