Wiosna 2019 rekordowo ciepła! Wszystko dzięki...

i

Autor: Mariusz Gaczynski/East News Wiosna 2019 rekordowo ciepła! Wszystko dzięki...

2019-03-21 13:01

Błękitne niebo, dzień coraz dłuższy, słońce świeci coraz mocniej to znak, że nadeszła Wiosna 2019! Przyszedł czas na rowerowe wycieczki za miasto, jedzenie z grilla oraz pierwsze spotkania z przyjaciółmi w plenerze. Pogoda długoterminowa wygląda bardzo optymistycznie! Wiemy, dlaczego wysokie temperatury pojawiły się w naszym kraju tak szybko! Tematowi przyjrzeliśmy się bliżej na ESKA.pl!

Długoterminowa prognoza pogody na wiosnę 2019 może napawać optymizmem. Powody do radości mają osoby, które stęskniły się za mocnymi promieniami słońca i co za tym idzie - wysokimi temperaturami. W marcu na termometrach w wielu regionach Polski od 14-21 stopni Celsjusza. Kwiecień również ciepły z temperaturami od 17-23 stopni Celsjusza. W pewnym momencie poczujemy, jakby było to lato a nie wiosna! W maju w Polsce temperatura od 18 do nawet 27 stopni Celsjusza, więc już teraz warto zaplanować urlop. We wszystkich tych wiosennych miesiącach ma być znacznie cieplej, deszcz ma padać rzadziej, niż miało to miejsce rok czy dwa lata temu. Wiosna nadeszła bardzo szybko i będzie bardzo ciepła, a wszystko to za sprawą ESKA Odwołuje Zimę! W 2019 roku wysłaliśmy energię, dobry humor, potężną dawkę słonecznych witamin, tajski wiatr i promienie słońca prosto z najpiękniejszych miejsc w Tajlandii. Razem z nami słuchacze Radia ESKA oraz gwiazdy: Michał Szpak, Natalia Szroeder oraz Veronica Bielik! Zobaczcie, co działo się na ESKA Odwołuje Zimę 2019 w Tajlandii!

ESKA Odwołuje Zimę 2019 - co się działo?

Sukcesem ESKA Odwołuje Zimę 2019 jest to, że w Polsce wysokie temperatury pojawiły się bardzo szybko. Jak wyglądała nasza wyprawa w poszukiwaniu słońca i przygód? 25 lutego ekipa poranka numer 1 w Polsce, czołowe gwiazdy polskiej sceny muzycznej i słuchacze Radia ESKA zebraliśmy się na lotnisku Okęcie. Po kilku godzinach lotu wylądowaliśmy na lotnisku w Phuket i już od pierwszych sekund byliśmy pod wrażeniem malowniczych widoków. Szybka, smaczna kawa i zameldowanie w pięknym hotelu Robinson Club. Dzień pierwszy w Tajlandii rozpoczęliśmy od naładowania akumulatorów i dobrej zabawy w klubie Build Factory.

Drugi dzień ESKA Odwołuje Zimę w Tajlandii rozpoczęliśmy od wysyłania ciepła, wysokich temperatur i energii prosto do Polski! Wszystko za sprawą poranka numer 1 w Polsce z dachu naszego hotelu oraz cogodzinnych relacji, które można było usłyszeć na antenie Radia ESKA. Byliśmy całkowicie na żywo, więc dosłownie mogliście poczuć ciepło na swojej skórze - tak, jakbyście byli w Tajlandii! Gościem Jankesa, Kamy i Rudego był Michał Szpak. Tuż po programie spakowaliśmy rzeczy i pojechaliśmy na lekcję tajskiego boksu. Najbardziej zadowolona była Kamila Ryciak, a Jankes... przyniósł zwolnienie z WF-u ;)

Trzeciego dnia ESKA Odwołuje Zimę wysokie temperatury nie odpuszczały. My również nie odpuszczaliśmy, jeśli chodzi o wysyłanie ich do Polski. Z samego rana, za sprawą porannego programu w Radiu ESKA, pomagała nam Natalia Szroeder! Nie mogliśmy doczekać się wieczora. Wszystko za sprawą doskonałych koncertów naszych gwiazd! Pierwszy raz w życiu w Thai Bar on The Beach na żywo zaśpiewała Natalia Szroeder oraz Michał Szpak. Natalia wykonała m.in. hit Te Amo, Rihanny, Heaven, Bryana Adamsa oraz swoje utwory: Lustra i Zamienię cię. Michał Szpak zaśpiewał natomiast m.in. Sing For The Moment, Aerosmith, Shallow, Lady Gagi oraz Rosana ze swojego repertuaru. Było naprawdę gorąco!

Dzień czwarty ESKA Odwołuje Zimę, to kolejna dawka wrażeń i misji wysłania wysokich temperatur do Polski! Wszystko rozpoczęliśmy tradycyjnie od poranka numer 1 w Polsce. Po programie pojechaliśmy zwiedzać Tajlandię, gotowaliśmy i próbowaliśmy lokalnych przysmaków. Wieczorem wybraliśmy się na Ladyboy Cabaret Show i niespodziewaną gwiazdą stał się... Jankes! Przekonajcie się oglądając galerię poniżej. Nas sam koniec dnia zwiedziliśmy popularną ulicę Bangla Road.

Pomimo tego, że była to jedna z ostatnich atrakcji naszej wycieczki, to niektórzy z dużą niecierpliwością czekali na dzień piąty ESKA Odwołuje Zimę 2019. Wszystko ze względu na odwiedziny kultowego i najbardziej charakterystycznego miejsca w Tajlandii, czyli Wyspy Jamesa Bonda! Charakterystyczne skały robią wrażenie na zdjęciach, ale na żywo wyglądają jeszcze lepiej!

ESKA Odwołuje Zimę 2019 - relacje na żywo

Szóstego dnia, każdy mógł zdecydować, jak spędzi ostatni dzień ESKA Odwołuje Zimę. Jedni wybrali spacer, odpoczynek przy plaży, a jeszcze inni zakupy. Szczęście miały osoby, które na swojej drodze napotkały zwierzęta. Michał Szpak i Natalia Szroeder umyli słonia, a nasza eskowa ekipa ze słuchaczami nakarmiła małpki!

Quiz: gdzie powinieneś spędzić wakacje?

Pytanie 1 z 7
Twoja ulubiona pora roku to...