Otwarci jak nigdy

i

Autor: screen youtube.com, kanał Coca-Cola Polska screen youtube.com

Wielkie zmiany zaczynają się od prostych gestów. Kampania „Otwarci jak nigdy” zachęca nas do realizacji nowych postanowień

2020-08-13 10:42 Materiał sponsorowany

W pierwszych słowach poruszającego manifestu George The Poet zadaje nam z pozoru błahe, ale jednak bardzo istotne pytanie: „Czy będziemy tacy, jak wcześniej byliśmy? I czy będziemy żyć dokładnie tak samo, jak dotąd żyliśmy?”. Ostatnie miesiące przyniosły szereg zmian wynikających z konieczności dopasowania się do nowej rzeczywistości. Coca-Cola w kampanii „Otwarci jak nigdy” sugeruje, że być może niektóre z nich powinny zagościć w naszym życiu na stałe.

Rok 2020 od samego początku poddaje nas wielu próbom. Z każdej z nich wychodzimy bogatsi o nowe doświadczenia i jesteśmy bardziej świadomi tego, co w naszym życiu ma największą wartość. Odkryliśmy w sobie głęboko skrywane pokłady empatii. Pokazaliśmy, że w sytuacjach kryzysowych potrafimy jednoczyć się i działać wspólnie. A co najważniejsze, nauczyliśmy się otwartości. Teraz przyszedł czas na największe wyzwanie – co zrobić, by po powrocie do codzienności nie stracić tego, co wynieśliśmy z tak ważnej lekcji?

Wierząc, że małe gesty mogą być początkiem wielkich zmian, Coca-Cola zachęca, abyśmy stworzyli własną listę codziennych postanowień. W tym celu marka przygotowała digitalową kampanię inspirowaną rezolucją George’a The Poet. Wykorzystane w niej hasła skłaniają do refleksji:

  • W weekendy będę tańczyć do rana.
  • Będę urządzać najlepsze domówki.
  • Zamiast patrzeć w telefon, rozejrzę się wokół siebie.
  • Zrobię city break w swoim mieście.
  • Na nowo odkryję moje własne miasto.
  • Jeszcze bardziej pokocham moje miejsce na ziemi.
  • Docenię każde spotkanie przy wspólnym stole.
  • Będę pokazywać się #nofilter.
  • Będę zbierać przeżycia, a nie przedmioty.
  • Czas wolny będziemy spędzać wolniej. Wtedy dłużej potrwa!
  • Zamiast dzielić się ekranem podzielę się swoim czasem.
  • Nie wyjadę za granicę? No to lepiej poznam swoją okolicę!
  • Wspólny posiłek wpiszę codziennie do kalendarza.
  • Zacznę dostrzegać w ludziach wewnętrzne piękno.
  • Będę kupować mniej, a więcej doświadczać.
  • Zawsze znajdę czas dla moich bliskich.

Wśród nich każdy z nas znajdzie motto, z którym może się utożsamić. Coca-Cola ma jednak nadzieję, że przeprowadzona akcja stanie się również inspiracją do stworzenia własnych postanowień. Nie pozostaje nam zatem nic innego, jak tylko zacząć je realizować. Które z nich znajdą się na Waszej liście?