EVENT

Rapowe zakończenie lata w Warszawie. Tak było podczas 8. edycji SBM FFestival

2024-09-02 15:58 Materiał sponsorowany

SBM FFestival z przytupem zamknął tegoroczne wakacje. Na uczestników czekały aż trzy dni doskonałej zabawy w rytmie rapu, znane gwiazdy muzycznej estrady, strefa tatuażu i make-upu, a także wiele innych atrakcji, które zapewniła marka Pepsi – główny partner tej imprezy.

Już po raz 8 Warszawa zmieniła się w tętniącą życiem światową stolicę rapu. Wszystko za sprawą kolejnej edycji SBM FFestival – największej imprezy hip-hopowej w Polsce. W tym roku na scenie zobaczyliśmy polskich i zagranicznych artystów, jak m.in. Znowu Tony, God.wifi, Dobry Dzieciak, a także Kinny Zimmer i DRE$$CODE – ambasadorzy marki Pepsi, która zadbała o orzeźwienie i moc niezapomnianych, muzycznych wrażeń. SBM FFestival był idealnym zwieńczeniem festiwalowego sezonu.

Scena tętniąca rapem

Tak prezentował się line-up Pepsi Stage:

CZWARTEK:

23:20-01:00 - BIAŁAS

21:20-22:20 - DRIVE: GIBBS+OPAŁ (PRE-SHOW)

19:40-20:25 - SZARAN

18:00-18:45 - ALESHEN

16:25-17:15 - DEF JAM WORLD TOUR: BUCHAREST FT. WAIMA, YUNG ADISZ & AG

PIĄTEK:

23:45-01:30 - DRE$$CODE DJ SET

21:45-22:15 - AG

19:45-20:15 - 730 HUNCHO

18.10-18.30 - ZNOWU TONY

16:40-17:00 - GOD.WIFI

SOBOTA:

01:00: 01:30 - KINNY ZIMMER DJ SET

21:05-21:30 - BSK

19:05-19:30 - NICOLE TRĘBACZ

17:35-17:55 - DOBRY DZIECIAK

16:55-17:20 - NOAH

Moc festiwalowych atrakcji od Pepsi

8. SBM FFestival to nie tylko doskonała muzyka, ale także wiele atrakcji towarzyszących występom na scenie. Marka Pepsi zadbała o to, żeby wprowadzić was w iście festiwalowy nastrój. Jak? W wyjątkowej strefie Pepsi znaleźć było można m.in.:

  • Glow Up – świetlisty makijaż Glitter&Glow.
  • Arcade Zone – gry na retro automatach do gier.
  • Tatuaże DRE$$CODE – personalizacja swojego festiwalowego looku, dzięki zmywalnym tatuażom od Pepsi i DRE$$CODE.
  • Electric Blue – ładowanie energią siebie i swojego telefonu w strefie ładowania.

W strefie było można spotkać ambasadorów Pepsi oraz influencerów współpracujących z marką. W piątek 30 sierpnia między 16:00 a 22:00 odbyło się wyjątkowe spotkanie z ekipą DRE$$CODE. W trakcie tego wydarzenia fani mieli okazję otrzymać unikalne tatuaże oraz wspólnie zagrać na retro automatach do gier. Z kolei w sobotę, 31 sierpnia, w strefie marki pojawił się Kinny Zimmer. Każdego dnia festiwalowicze mogli zanurzyć się w nostalgię, biorąc udział w turniejach na automatach z retro grami. Dla tych, którzy chcą zabłysnąć, dostępna była strefa makijażu, gdzie zainspirowani stylem topowych influencerów, uczestnicy stworzyli swój niepowtarzalny festiwalowy look. Na strefie pojawił się także DJ-e, którzy zaprezentował niezapomniane pokazy scratchowania – Oldschool i Newschool, tworząc muzyczne widowisko, które na długo pozostanie w pamięci uczestników.

Pepsi

i

Autor: Pepsi
Listen on Spreaker.