Omar Apollo

i

Autor: Warner Music Polska Omar Apollo wraca z nową muzyką.

Nowości muzyczne

Omar Apollo o frustracji i związkach na odległość. Nowy utwór „Spite”

2024-04-09 14:31

Nominowany do nagrody Grammy Omar Apollo przedstawia singiel „Spite”- pierwszy utwór z jego oczekiwanego drugiego albumu. Piosence, która podgrzewa atmosferę przed premierą płyty, towarzyszy wyreżyserowany przez Bandiz teledysk. Omar zwiastował wcześniej następcę debiutu i początek nowego rozdziału w swojej karierze niedawnym postem w social mediach z podpisem „LP2”.

W „Spite” Omar Apollo zmaga się z frustracją, jaką odczuwa wobec ukochanej osoby. - „Spite” to piosenka o związku na odległość i chęci pokazania drugiej osobie, że czujesz się dobrze bez niej - wyjaśnia Omar. To pełen złości numer o tym, że nie można mieć kogoś tylko dla siebie.

W ubiegłym roku Omar Apollo nie tylko wydał „Live for Me”, ale też po raz pierwszy wyprzedał prestiżowe Madison Square Garden w Nowym Jorku, gdzie byli z Danielem Caesarem równoprawnymi gwiazdami wieczoru. Wcześniej supportował SZA podczas jej wyprzedanej halowej trasy. W 2022 roku Omar Apollo wydał debiutancki album „IVORY”, który został powszechnie doceniony za zacieranie granic gatunkowych i barier językowych. Przełożyło się to na nominację do Grammy dla najlepszego nowego artysty i przyniosło 26-latkowi komercyjny sukces, w tym 7-tygodniową obecność na liście Billboard Hot 100 ze swoim pierwszym platynowym singlem „Evergreen (You Didn't Deserve Me At All)”.

Benson Boone wydał debiutancki album „Fireworks & Rollerblades”

Luna na Eurowizji | MAKS ON AIR SHORT

Omar Apollo - sukcesy

Omar mógł pochwalić się także uznaniem krytyków, trafiając na roczne podsumowania takich tytułów, jak NPR, The FADER, Billboard, Complex, Esquire czy Rolling Stone. Pojawiał się też w rozmaitych programach radiowych i telewizyjnych, by wymienić tylko wykonanie „Killing Me” w „The Tonight Show Starring Jimmy Fallon”. Od czasu wydania singla „3 Boys” w lutym 2023 roku, Omar został mianowany pierwszym ambasadorem marki pielęgnacyjnej Youth to the People, a także nową twarzą kampanii odzieży męskiej Loewe pod kreatywnym kierownictwem Jonathana Andersona.