Nowy tydzień, to oczywiście nowa fala promocji w popularnej sieci. Od poniedziałku 28 lipca w Lidlu trwa naprawdę interesująca akcja. Klienci, którzy korzystają z aplikacji Lidl Plus, mogą liczyć na konkretne rabaty sięgające nawet ponad 60%. Promocje obejmują zarówno produkty codziennego użytku, ale też mleko, i czy konserwy rybne. Rabatami objęte są również owoce oraz warzywa. Dzięki kuponom aktywowanym w aplikacji, ceny niektórych artykułów spadają o ponad połowę.
Kurczak w dużym opakowaniu dostępny jest 54% taniej, a arbuz drobnopestkowy można dostać aż o 62% taniej niż zwykle. Hitem są też oferty "1+1 gratis” np. na bób, awokado i napoje gazowane Freeway. Ale to nie koniec. Lidl przygotował promocję, w której można zdobyć kosmetyk za symboliczny grosz. I nie jest to żadna ściema.
Zobacz też: Tłumy w Dealz. Sieć odpaliła prawdziwą petardę promocyjną
Promocje w Lidlu
Wśród najbardziej rozchwytywanych promocji pojawiła się oferta, która przyciąga tłumy. Przy zakupie trzech żeli pod prysznic, najtańszy kosztuje tylko 1 grosz. To część akcji "2+1 za grosz”, w której biorą udział znane marki takie jak Nivea, Dove, Adidas, Cien czy Tesori d’Oriente.
Co trzeba zrobić? Wystarczy wrzucić do koszyka trzy różne żele, a przy kasie (lub w aplikacji) zostanie naliczony rabat, który obniży cenę najtańszego produktu do zaledwie grosza. Choć promocja nie wymaga korzystania z aplikacji, to sieć wprowadziła pewne ograniczenie. Jeden klient może skorzystać z oferty tylko raz, maksymalnie na trzy opakowania.
To świetna okazja, by uzupełnić kosmetyczkę za grosze lub zrobić mały zapas na wakacje. Uwaga, promocja obowiązuje tylko do wyczerpania zapasów, a te mogą skończyć się naprawdę szybko.
Zobacz galerię: Nowa, wyjątkowa marka, dostępna tylko w drogeriach Rossmann. Traktuj swoje ciało z uwagą i czułością