Kamerzysta

i

Autor: YouTube/Kamuś

Kamerzysta zawstydził Friza i Kacpra Błońskiego? Nagrał nowy numer w kwadrans!

2020-03-03 12:40

Wielu popularnych twórców internetowych, których filmy generują miliony wyświetleń, zdecydowało się na stworzenie własnego kawałka muzycznego. W ostatnim czasie, można nawet odnieść wrażenie, że youtuberzy biorą udział w wyzwaniu, które polega na stworzeniu autorskiego numeru w możliwie najkrótszym czasie. Chyba mamy już aktualnego zwycięzcę! Więcej na ESKA.pl.

Kamerzysta, a właściwie już Kamuś, znowu zaskakuje. Nowy numer rapera powstał szybciej, niż ktokolwiek się spodziewał. Po doskonale przyjętym przez fanów krążku Afirmacja, dawny współpracownik Lorda Kruszwila nie zwalnia tempa i regularnie publikuje rzeczy związane z muzyczną twórczością na swoim kanale, który subskrybowany jest przez ponad 240 tysięcy użytkowników serwisu.

W ostatnim czasie, wśród youtuberów, można zauważyć trend na jak najszybsze stworzenie piosenki, która podbije kartę na czasie polskiego YouTube'a. Na nagranie własnych utworów zdecydowali się członkowie Ekipy Friza, Psycho Couple czy też Kacper Blonsky. Na kanale każdego z nich pojawiło się wideo, w którym można było zobaczyć kulisy powstania hitowych numerów. Friz przyznał, że stworzył kawałek Przejmujemy Jutuby w 24 godziny, Kacper Blonsky za pośrednictwem Instagrama przyznał, że jego najnowszy singiel Cursher powstał w sześć godzin, natomiast Przejmujemy TikToka od Psycho Couple w zaledwie dwie godziny. Jeśli myśleliście, że to rekord, to nie, nie. Kamuś ewidentnie zawstydził ich wszystkich!

Ronnie Ferrari śpiewa "Ona by tak chciała"

Kamuś - nowa piosenka

Znany z kawałków Air Force One (9 milionów wyświetleń), Afirmacja (15 milionów wyświetleń) czy Titanic (12 milionów wyświetleń), Kamuś przymierza się do wydania następcy albumu Afirmacja, który sprzedał się w nakładzie przekraczającym dwadzieścia tysięcy. Rozpoczął nawet współpracę z Don Juanem Wielkim. Na kanale rapera pojawiło się wideo, w którym widać, jak tworzy on ze swoim producentem hit w zaledwie... 15 minut! W niespełna dobę, wideo odtworzono blisko 300 tysięcy razy.