Ewa Farna promowana na Times Square w Nowym Jorku! Internauci w szoku

2021-06-16 13:06 Adrian Rybak
Ewa Farna
Autor: WBF Ewa Farna

Ewa Farna to jedna z najpopularniejszych polskich gwiazd muzyki pop. Przez lata osiągała ogromne sukcesy w branży. Niedawno powróciła z nowym singlem. Mowa o piosence pod tytułem Ciało. Ostatnio piosenka promowana była w aplikacji Spotify. Reklama pojawiła się także na słynnym Times Square w Nowym Jorku. Czy tam Ewa Farna dotrze do amerykańskiej publiczności?

Ewa Farna doczekała się promocji za oceanem. Ma to związek z jej ostatnim singlem. Piosenka Ciało spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem publiczności, ale jej wytwórnia postanowiła postawić na większą promocję. Od pewnego czasu na Times Square w Nowym Jorku promowane są profile na Spotify zagranicznych artystów. Do niedawna nie pojawiła się tam żadna polska twarz. Aż do teraz, ponieważ ostatnio mogliśmy tam zobaczyć duży plakat artystki. - Ewa Farna nie musi „czekać rok żeby wykupić billboard na Manhattanie”, bo ma go dziś! - napisała na Instagramie wytwórnia Warner Music Polska i opublikowała nagranie z Nowego Jorku, na którym widać moment, w którym na ekranie wyświetla się reklama Ewy Farnej. Posypały się komentarze internautów.

Zobacz, co fryzjer zrobił z Ewą Farną! W bardzo jasnym blondzie wygląda zabójczo!

Ewa Farna na Times Square. Komentarze internautów

"Farna opanowała Times Square". "Duma!!!", "Najlepsza", "Zasłużyła" - to tylko niektóre z wielu komentarzy, które pojawiły się na Instagramie Warner Music Polska. "Jestem dumny z niej. Ma dobre piosenki I według mnie zasługuje na to" - czytamy z kolei na Twitterze.

Ewa Farna - płyta 2021

Cała planowana płyta Ewy Farnej będzie nowoczesnym popem, pełnym pozytywnej energii, jednak widać już po singlu „Ciało”, że album będzie poruszał również tematy ważne i istotne w charakterystyczny dla Ewy szczery i bezpośredni sposób. Jej niesamowity głos i energia sceniczna powodują, że jest to niewątpliwie jedna z najpopularniejszych wokalistek w Polsce i Czechach, jej utwory zostały odsłuchane ponad 30 milionów razy na Spotify, a teledyski zyskały ponad 300 milionów wyświetleń.

Najnowsze