Google

i

Autor: Pixabay.com

Ciemny motyw w Google już dostępny! Jak go włączyć? [INSTRUKCJA]

2021-02-27 14:41

Ciemny motyw w Google w końcu dostępny! Popularna na skalę światową przeglądarka po długim okresie testowania daje użytkownikom możliwość włączenia ciemnych kolorów. Jak uruchomić nowy motyw i czy warto zmieniać wygląd w popularnej przeglądarce? Zobacz już teraz, jak przejść na ciemną stronę mocy!

Ciemny motyw w Google w końcu dostępny! Popularna wyszukiwarka od lat wszystkim internautom kojarzy się z kolorowym logo i dużą ilością koloru białego. Wszystko jednak uległo zmianie, kiedy platforma postanowiła w końcu po wielu latach przejść ogromną metamorfozę i wprowadzić popularny już na wielu innych serwisach ciemny motyw. Wyszukiwarka Google w końcu dała użytkownikom możliwość włączenia ciemnego trybu, który jest obecnie niezwykle popularny i co najważniejsze zdrowszy dla naszego wzroku. Z początku nowa opcja testowana była tylko i wyłącznie na wyszukiwarkach niewielu użytkowników, którzy mieli okazję przetestować ją w tej wersji.

Internauci zachwycili się zmianą, ponieważ Google postanowił wprowadzić ją na stałe na wszystkich komputerach stacjonarnych i nie tylko. Przejście na tak zwaną ciemną stronę mocy stało się już bardzo popularne jakiś czas temu, a wyszukiwarka Google długo się do tego zbierała.  Wyszukiwarka w tych barwach jest proponowana użytkownikom automatycznie, tuż po jej włączeniu. Jak włączyć ciemny tryb w Google? Instrukcja czeka na was poniżej! 

Rozpoznasz miasto po tych kadrach z Google Earth?

Pytanie 1 z 10
Ta budowla została zaprojektowana przez wybitnego architekta pochodzącego ze Szczecina. Jednak nie znajduje się w Szczecinie. Jakie to miasto?
Hala Stulecia

Google w trybie ciemnym - jak włączyć? 

Google w trybie ciemnym już dostępny dla wszystkich użytkowników! Jak go włączyć? Aby uruchomić nowy wygląd należy udać się na stronę wyszukiwarki, a następnie włączyć ustawienia wyszukiwania. Następnie należy kliknąć sekcję Wygląd i aktywować ciemny motyw.  

Aplikacje na telefon, które musi mieć każdy influencer