Amerykańska firma z nowym smoothie. Czy smak pasty do zębów pobije rynek?
Luksusowa sieć zdrowej żywności Erewhon wierzy, że jej nowe smoothie może zmienić rynek napojów. Nowa współpraca marki z Kalifornii oferuje coś, czego nikt wcześniej nie próbował – smoothie inspirowane pastą do zębów. Erewhon połączył siły z marką produktów do higieny jamy ustnej Boka, aby stworzyć Mint Condition Smile Smoothie – napój o miętowym aromacie, który jest już dostępny jest w kawiarniach Erewhon w USA.
Choć pomysł może wydawać się dziwny, przedstawiciele Boki zachęcają, by dać mu szansę.
- Tak, smoothie inspirowane pastą do zębów może wydawać się niezwykłe, ale to właśnie sprawiło, że tworzenie było tak zabawne – powiedziała w rozmowie z portalem Food & Wine Kinsey Butler, starszy dyrektor ds. marketingu marki Boka. - Naszym celem było uchwycenie tego jasnego, czystego doznania, które otrzymujesz po szczotkowaniu zębów naszą pastą Ela Mint i przełożenie jej na smoothie, które ludzie faktycznie by docenili.
Spirulina nadaje napojowi charakterystyczny niebiesko-zielony kolor, przywodzący na myśl pastę do zębów, natomiast banan, kokos i mango tworzą kremową konsystencję i owocową słodycz. Butler dodaje, że zespół Boki i Erewhona przeprowadził wiele testów, aby dopracować smak, kolor i teksturę napoju.
W skład smoothie, oprócz owoców, wchodzi również prawdziwa mięta. Na liście składników znajdują się m.in. organiczna zielona herbata cytrusowa, mleko kokosowe, świeża mięta, mango, banan, krem kokosowy, chlorofil, niebieska spirulina, wiórki kokosowe, ziarna kakao, krzemionka oraz ksylitol. Połączenie tych elementów daje napój, który brzmi zarówno orzeźwiająco, jak i apetycznie.
Ile kosztuje smoothie o smaku miętowej pasty do zębów?
Marka Boka, znana z innowacyjnych produktów, w tym pasty do zębów bez fluoru, słynie z nieoczywistych pomysłów.
- Dostarczanie tego, co nieoczekiwane, to część naszego DNA. Jedną z rzeczy, które nasi klienci kochają najbardziej, jest nasze skupienie się na smaku – wyjaśniła Sarah Mitchell, dyrektor generalna marki. - Nasze produkty są podwyższone, naturalne i zabawne – nigdy kliniczne ani nudne.
Marka oferuje także mniej typowe smaki past, takie jak Lemon Lavender czy Coco Ginger.
Cena 12-uncjowego smoothie (około 355 ml) wynosi 11 dolarów, czyli mniej niż 20-uncjowe koktajle Erewhona, które kosztują około 19–20 dolarów. Podobnie jak w przypadku letniej współpracy przy „Sunscreen smoothie”, napój Boki jest dostępny bezpłatnie dla członków programu lojalnościowego Erewhon przez pierwsze dwa tygodnie. W menu sklepu pozostanie do końca listopada.