Black Week w E.Leclerc. Posiadacze karty Bonus zyskują najwięcej

2025-11-18 19:55

E.Leclerc rozpoczyna Black Week z wyjątkową ofertą dla swoich klientów. W dniach 18–29 listopada posiadacze karty Bonus znajdą w sklepach liczne promocje przygotowane z myślą o różnych potrzebach. Zarówno tych, którzy kochają gotować, jak i fanów motoryzacji czy osób kompletujących wyposażenie domu. W tym roku Black Week ma szczególny wymiar, ponieważ wpisuje się w obchody 30-lecia obecności marki w Polsce.

Tegoroczny Black Week w sklepach E.Leclerc został zaplanowany tak, by każdy klient mógł znaleźć coś dla siebie. Miłośnicy gotowania skorzystają z atrakcyjnych cen świeżych bananów, aromatycznej kawy czy wygodnych w użyciu mrożonek. Kierowcy przygotowujący swoje auta na zimę znajdą tańsze płyny do spryskiwaczy, wycieraczki czy produkty pielęgnacyjne. Z kolei osoby dbające o domowy komfort mogą wybierać spośród artykułów wyposażenia – w tym desek do prasowania czy drobnego AGD. Promocje z kartą Bonus obejmują wiele kategorii.

Rabaty na Black Week - karta Bonus w roli głównej

Promocje przygotowane na Black Week obowiązują w dniach 18-29 listopada, a szczególne okazje dotyczą posiadaczy karty Bonus. Wśród nich znalazły się konkretne obniżki cen na produkty najczęściej wybierane przez klientów. Świeże banany kosztują 3,49 zł/kg, kawa w opakowaniu 250g dostępna jest już za 22,99 zł, a warzywa i owoce mrożone od 4,49 zł. Kierowcy mogą skorzystać z zimowego płynu do spryskiwaczy w cenie 14,99 zł oraz wycieraczek w ofercie „2+1 za grosz”. W strefie artykułów domowych dostępna jest m.in. kuchenka mikrofalowa za 199,99 zł, deska do prasowania z podstawką za 89,99 zł, a także szereg narzędzi i akcesoriów dostępnych w promocji „2+1 za grosz”. Dzięki temu klienci mogą zrobić większe, praktyczne zakupy, płacąc znacznie mniej.

IZABELLA KRZAN przejmuje ESKA.pl

Jubileuszowy rok i milion użytkowników programu Bonus

Black Week to kolejny akcent obchodów 30-lecia E.Leclerc w Polsce, ale także moment, w którym szczególną uwagę zwraca się na rosnącą rolę programu Bonus. We wrześniu 2025 r. przekroczył on milion aktywnych użytkowników, czyli co czterdziesty Polak korzysta z karty Bonus w portfelu lub w aplikacji mobilnej.

Program ma coraz większe znaczenie w codziennych zakupach. Udział transakcji z kartą wzrósł z 29% w 2021 roku do prawie połowy obrotu wszystkich sklepów E.Leclerc w 2025 r. Aż 40% uczestników korzysta z aplikacji cyfrowej, co potwierdza zmieniające się nawyki zakupowe.