Renault znalazło sposób na elektryki. Samochód można oddać po 30 dniach

2025-09-04 21:56

Renault Polska startuje z programem "4ever 4you – pokochaj albo zwróć w ciągu miesiąca", który pozwala klientom indywidualnym przetestować przez miesiąc nowe elektryczne Renault 4 E-Tech Electric. Oferta obowiązuje do końca roku.

Renault na testy. Jak działa program "4ever 4you"?

Klient podpisuje umowę najmu z RCI Leasing Polska i otrzymuje nowy samochód Renault 4 E-Tech Electric. Może go użytkować przez 30 dni w codziennych warunkach. Jeśli w tym czasie auto nie spełni jego oczekiwań, istnieje możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy – bez naliczania dodatkowych kar.

Ile kosztuje zwrot samochodu?

Zgodnie z regulaminem programu:

  • opłata za wcześniejsze rozwiązanie umowy wynosi 2000 zł,
  • wniesiona opłata wstępna lub czynsz z góry są zwracane proporcjonalnie do niewykorzystanego okresu najmu,
  • warunkiem zwrotu jest przebieg poniżej 1000 km oraz dobry stan techniczny i wizualny pojazdu.

Zwrot musi nastąpić w ciągu 30 dni od wydania auta, a wszystkie kluczyki, dokumenty i akcesoria muszą być oddane do salonu Renault.

Oferta ważna do końca roku

Program "4ever 4you" trwa od 1 września do końca grudnia 2025 r. i obejmuje dwie wersje elektrycznego Renault 4:

  • Urban Range – moc 90 kW, zasięg do 300 km,
  • Comfort Range – moc 110 kW, zasięg do 400 km.

Renault 4 E-Tech Electric

Podstawowa wersja Urban Range z silnikiem 90 kW (120 KM) i akumulatorem 40 kWh zapewnia do 300 km zasięgu w cyklu WLTP. Ceny startują od 129 900 zł. Dla osób szukających większej swobody Renault przygotowało wariant Comfort Range o mocy 110 kW (150 KM) i akumulatorze 52 kWh, oferujący nawet 400 km zasięgu. Ta wersja kosztuje od 142 900 zł.

Renault 4 E-Tech Electric łączy "retrofuturystyczny" design z praktycznością na co dzień. Bagażnik o pojemności 420 litrów, możliwość przewożenia ładunku o długości 2,20 metra i niski próg załadunku (61 cm) czynią go bardzo funkcjonalnym. Model wyposażono również w funkcję Extended Grip, pozwalającą na bezpieczną jazdę w zróżnicowanych warunkach oraz w hak do holowania przyczepy o masie 750 kg.

Na pokładzie znalazły się takie technologie jak: systemy ADAS, ekran openR link z usługami Google, ponad 50 aplikacji, a także asystent głosowy reno oparty na sztucznej inteligencji (ChatGPT). Obie wersje posiadają ładowarkę dwukierunkową 11 kW z funkcją Power to Object (V2L), dzięki której auto może zasilać urządzenia zewnętrzne. W przypadku szybkich ładowarek prądu stałego Renault oferuje moc do 100 kW (Comfort Range) i 80 kW (Urban Range), co pozwala uzupełnić energię od 15 do 80 proc. w około 30 minut.

Producent przewidział szeroką ofertę personalizacji, w tym akcesoria drukowane w technologii 3D i specjalne edycje kolorystyczne. W sprzedaży pojawi się również wersja "Plein Sud" z otwieranym płóciennym dachem.

Nowy Renault 4 E-Tech Electric powstaje we francuskiej fabryce Ampere w Maubeuge i otrzymał certyfikat "Origine France Garantie". To kolejny krok marki w kierunku pełnej elektryfikacji oferty i propozycja dla kierowców szukających połączenia nowoczesności z klasycznym stylem.

Koniec testów elektrycznego busa do Morskiego Oka. Pojawił się niespodziewany problem