Selena Gomez i Jennifer Aniston

i

Autor: instagram.com / Selena Gomez, Jennifer Aniston

Selena Gomez zaimponowała Jennifer Aniston wezwaniem do szefa Google

2020-10-30 7:25

Selena Gomez coraz mocniej angażuje się w ruchy społeczne i walkę polityczną, a to bardzo podoba się jej starszej przyjaciółce. Jennifer Aniston jest zachwycona niedawnym postem Seleny z apelem skierowanym do szefa Google. Piosenkarka domaga się zdecydowanych działań i zaprzestania reklamowania organizacji, które - jej zdaniem - niszczą Amerykę. Czy szef Google posłucha wezwania Seleny Gome?

Selena Gomez i Jennifer Aniston łączy nie tylko wielka sympatia i pielęgnowana od kilku lat przyjaźń, ale także wspólne przekonania i zaangażowanie w walkę o lepszą przyszłość swojego kraju. Aktorka kultowego serialu "Przyjaciele" zaapelowała niedawno do fanów o jak najwcześniejsze oddanie głosu w wyborach prezydenckich. Tymczasem jej młodsza koleżanka wystosowała otwarty apel do szefa jednej z największych amerykańskich korporacji - firmy Google, zarządzającej najpopularniejszą na świecie przeglądarką internetową.

Apel Seleny Gomez bardzo spodobał się Jennifer Aniston, która na swoim Instagramie udostępniła wezwanie piosenkarki i zdecydowanie się pod nim podpisała.

Selena Gomez wzywa szefa Google do działania

Apel Seleny Gomez zaadresowany był wprost do prezesa Google, Sundara Pichai. W relacji na swoim Instagramie była dziewczyna Justina Biebera zamieściła wezwanie, w którym pisze:

Cześć Sundar, nie mieliśmy jeszcze okazji się spotkać. Właśnie dowiedziałam się, że Google zarabia miliony dolarów publikując reklamy stron, które sieją dezinformacje o naszych wyborach. Mam nadzieję, że też to zauważyłeś. Proszę, zakończ to natychmiast. Od tego zależy przyszłość naszego kraju.

Dziękuję, Selena

Post Seleny Gomez bardzo spodobał się Jennifer Aniston. Aktorka udostępniła go na swoim własnym Instagramie i dopisała krótko:

TAK. JAK. POWIEDZIAŁA

Google to wciąż jedna z najlepiej zarabiających firm internetowych. Przychody właściciela najpopularniejszej przeglądarki w 2019 roku przekroczyły 160 miliardów dolarów. Znaczna część tej sumy to pieniądze zarobione właśnie na reklamach wyświetlanych w wynikach wyszukań.

ESKA XD #008
Wyświetl ten post na Instagramie.
EVERY VOTE COUNTS ??❤️ Post udostępniony przez Jennifer Aniston (@jenniferaniston)
Wyświetl ten post na Instagramie.
Just finished filling out my ballot! Post udostępniony przez Selena Gomez (@selenagomez)